Dr Watsons Postmortem Debugger

Inaktiv
Dr Watsons Postmortem Debugger

Hej. Skulle köra en film och det räckte med att jag gick in i katalogen så kom det först upp ett meddelande att explorer.exe hade krashat, sen kom en till krash med nåt som hette Dr Watsons Postmortem Debugger upp, läste nånstans att det var inbyggt i windows... Trodde först att det var en spyware... Det som är konstigt att filmen funkade när den låg på min gamla dator och så fort jag hade flyttat den så kunde jag inte se på den... Testade att starta om datorn och gick in i katalogen igen och då hände exakt samma sak. Explorer krash och Dr Watsons... Vad gör man liksom? Brukar filer alltid strula efter dom har flyttats på? Jag tog bort filmen men ändå... Trist om hela hårddisken är fylld med trasiga filmer nu... Kanske anti-piratbyrån har varit inne och hackat

nj
Medlem

Skulle kunna vara codec-strul när Windows försöker läsa information från filen.
Vad har du för codecs installerade?

Inaktiv

Det konstiga är att det är bara en fil än så länge som strular... Ibland så får man en bluescreen också när man tittar på film och så startar datorn om... Jag installerade ett nytt codec paket som hette Codecs All in one. Paketen innehöll det senaste Xvid, Mpeg2, 4, och AC3 drivrutinerna.

1
Skriv svar