oläst e-postmeddelande

Inaktiv
oläst e-postmeddelande

När datorn startas upp precis innan man kommer till windows där man väljer vem man vill logga in som så står det att jag har ett oläst epostmeddelande när jag inte har det varför?

Medlem

Du har ett oläst i Outlook Express som du troligen inte använder som mailprogram. Det är ett välkomstmail från MS.


signatur
Medlem

Beror på att någon kompis förmodligen har loggat in på sin MSN via din dator. Då dyker det upp sånt. Händer då min syrra loggar in på min bärbara, då står det att jag har 36 mejl olästa, men det är på hennes konto.


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Beror på att någon kompis förmodligen har loggat in på sin MSN via din dator. Då dyker det upp sånt. Händer då min syrra loggar in på min bärbara, då står det att jag har 36 mejl olästa, men det är på hennes konto.

Kan vara så hade en kompis här som logga in... men vad kan man göra åt det? Finns det något man kan göra?

Medlem

Det är väl bara att vänta så försvinner det tids nog. Alternativt om du ser det som ett stort irritationsmoment så får du din kompis att gå in igen och läsa sina mejl. Men det försvinner av sig självt efter ett tag tror jag.


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Det är väl bara att vänta så försvinner det tids nog. Alternativt om du ser det som ett stort irritationsmoment så får du din kompis att gå in igen och läsa sina mejl. Men det försvinner av sig självt efter ett tag tror jag.

nej det är det inte var bara nyfiken på var det kom ifrån.

Tack för hjälpen!

1
Skriv svar