Program Deleter

Medlem
Program Deleter

vilket är det bästa programmet som göra detta?
som ni vet är windows inbyggda inte utan problem.
tex kan jag inte avinstallera ett spel.

tips?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

vet ingen? mostwanted retar gallfeber på mig med sina 5 stora jävla gig som jag inte kan ta bort


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Markera mappen och ta bort, duger inte det?

Medlem

Filen ligger ju kvar i lägg till/ta bort, plus att vissa saker kan ligga varsomhelst i princip. Hänt för mig också att jag inte får bort skiten.


signatur

Videomupp

Medlem

mm det ligger kvar i systemet och det är allmänt störigt.
hade et innan som tog bort rubbet men har glömt namnet


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

installera och ta bort igen, på rätt sätt.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

jo men ja vill inte hålla på så varje gång någon applikation hänger sig. jag vet att det finns något därute.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

jag kör med standard Win avinstallerare tillsammans med CCleaner, funkar bra för mig.


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem

tack för tipset. funkar fin fint


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

1
Skriv svar