Windows Media Player 11 BETA

Medlem
Windows Media Player 11 BETA

Hej..

Jag har installerat Windows Media Player 11 BETA, fast jag tycket 10 var bättre så nu vill jag installera om Windows Media Player, men var gör jag det? har provat att bara installera Windows Media Player 10 men den säger att den senare version av Windows Media Player finns på datan.. Hur tar jag bort Windows Media Player??


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Den existerar inte i add and remove programs eller? Har du kollat microsofts site på faq och support? Kanske står hur man blir av med skiten där.


signatur
Medlem

klart du inte kan bli av med skiten... nu kommer den föralltid infiltrera ditt liv... du kommer tom drömma om den :P...

Medlem

nej den finns inte i lägg till o ta bort.....

Skrivet av misaer:

klart du inte kan bli av med skiten... nu kommer den föralltid infiltrera ditt liv... du kommer tom drömma om den :P...

HAHAHAHAHAHAHA föhoppningsvis inte...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

hmm, lägg till/ ta bort windowskomponenter då??? finns den där???
edit: sitter på jobbet med win 2k, och då finns den där iaf...

Inaktiv

finns inte på XP
Har provat på lägg till/ ta bort windowskomponenter men det funkar inte, står att man har en nyare version installerad på datorn


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Medlem

Lägg till/ta bort program och sedan visa uppdateringar måste vara ibockad, där gör du en så kallad rollback till den gamla versionen.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

Funkar inte för mig iaf, ha provat det tidigare


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

1
Skriv svar