FPScreator

Medlem
FPScreator

Jag hittade ett program på internet som hette FPScreator. jag har inte hunnit testa denna 30dagars-gratisversionen men det ståd att man lätt skulle kunna göra sina egna spel och så vidare. Har någon annan hört talats om detta program??


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Jee
Medlem

Verkar intressant. Ska kolla in det någon gång. Kollade igenom sidan och som jag förstår det så bygger man en bana sätter ut vapnen, fiender o.s.v. Kan säkert vara kul ett tag.

Edit: http://www.fpscreator.com/ slöööööö sida om "spelet".


signatur

Eller inte?

Medlem

Ja jag vet en kul grej som sagt, ett tag...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Själv så har min polare fullversionen, och enligt honom så är det jävligt bra. Ska se om jag får låna det av honom, vilket jag antagligen får eftersom han är utomlands :).

Medlem

Jag testade att göra en egen bana det enda jag skulle vilja klaga på är att det är ingen skilnad om man träffar fienden i foten eller huvudet.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

tja det där såg ju inte mycket sämre ut än duke nukem, lite kanske. men inte mycket!

Inaktiv

...och folk betalar pengar för detta?

Shit, man kanske skulle byta inriktning. :]

Medlem

Testade också detta, vilket skit är allt jag säger, jag håller mig till riktiga mapeditors :D.

Medlem

Man kan inte göra Stand-alone .EXE's med trialen så med trialen kan man inte spela spelen utanför FPScreator.

1
Skriv svar