DirectX 9.0c

Medlem
DirectX 9.0c

som rubriken lyder så vill jag kunna lägga in DirectX 9.0c på datorn, men själva installationen tar bara 2 sek av tänkande, sen hoppar den från 0% till 100% direkt och säger att allt är klart och fixat...

kollar jag dxdiag så är det fortfarande directx 9.0b...

I dont get it!?

(är inte på min dator utan skolans, men det borde väl inte vara problemet/hindret... inga problem med att uppdatera drivisarna till grafikkortet osv...)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av omega|werzion:

som rubriken lyder så vill jag kunna lägga in DirectX 9.0c på datorn, men själva installationen tar bara 2 sek av tänkande, sen hoppar den från 0% till 100% direkt och säger att allt är klart och fixat...

kollar jag dxdiag så är det fortfarande directx 9.0b...

I dont get it!?

(är inte på min dator utan skolans, men det borde väl inte vara problemet/hindret... inga problem med att uppdatera drivisarna till grafikkortet osv...)

Kör du någon onlineinstaller eller har du tagit hem hela Setup-filen?


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

tagit hem hela setup-filen... (som man extractar till en mapp, varav en massa filer heter olika månader, typ okt2005 eller liknande)

inga problem på datorn hemma :/


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Är det directx_9c_redist.exe du har?
Om inte, så ta hem.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

nope, suttit med en annan fil och en annan mapp o_O

tack!


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

hjälpte inte, nu gick det så snabbt att jag inte ens hann och se "loading bar"...

får ta och snacka med admin på skolan, redan bett honom en gång att lägga in DirectX 9.0c i image-filen (för ghostningar) men icke då, det orkade han antagligen inte...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

1
Skriv svar