Test Drive Unlimited - Bil stats

Medlem
Test Drive Unlimited - Bil stats

Finns det någon sida där man kan kolla alla bilars stats (toppfart, accelaration, hantering, pris osv.) och vart nånstans dom finns?

Tycker det är enormt jobbigt att flänga omkring i spelet för att hitta en ny bil i en speciell klass osv.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Ingen respons alls?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Ingen aning, google?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Sitter på jobbet så jag kan inte googla då dom flesta spelsajter är blockade. Annars skulle jag göra det istället för att fråga här.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

gamefaqs har en "komplett" lista över bilarna.

Medlem

Tackar tackar får ta och kolla in den sen.

"Komplett"?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Du kan se carstats när du är i garaget

Medlem

Mjo men jag vill alltså se typ en lista på alla bilar i spelet med stats så att man slipper åka till varje bilförsäljare och kolla på alla bilar.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

www.gamefaqs.com har en lista på alla bilar och dess stats.

Medlem

Jo ja kollade in den men den va inget vidare. Men det verkar inte finnas någon annan.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

1
Skriv svar