Dead Rising eller Saints Row?

Medlem
Dead Rising eller Saints Row?

Enkel fråga, Dead Rising eller Saints Row.

Testade demona och dom är lika bra enligt mig.

Har cirka 650;- nu, ni kan även tipsa om annat förstås.

GOW har jag redan och jag tänker inte köpa RB6 Vegas eftersom brorsan kanske ska köpa det.

Edit: Inte lost planet, testade demot men gillade inte kontrollen och fastnade helt enkelt inte för det.:(


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Dead rising. Lite enformigt, men kul som saten att lira "Lite ibland"


signatur

Videomupp

Medlem

Dead Rising skulle jag välja..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Inte testat Dead Rising så kan inte riktigt uttala mej, men Saints Row Rokkar

Medlem

Säger dead rising även fast jag tyckte om saints row också. Dead risning är en unik upplevelse minst sagt.

Medlem

Perfect Dark Zero.

8)


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Vänta och prova demot på Crackdown som ska komma i mitten på januari som jag förstått det. (Singleplayer och coop via Systemlink/live demo). Verkar kul med löjlig action då man är poliser, i stil med judge dredd, med super powers så man kan hoppa och kasta bilar på fienden osv. Massor action, massor explosioner och lite GTA stuk över det hela som jag förstått. Skall släppas i februari eller nåt i den stilen.

Annars tycker jag Dead Rising är trevligt även om jag bara spelat lite gran på kompisens box, dock aldrig provat saints row.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Själv måste jag säga Saints Row.

Dead Rising demot var bra, men fullversionen var bara jobbig med sin eviga stress och spela om från början koncept.. aldrig någon tid att utforska som man själv ville.

Saint Row däremot.. Demot var sådär, men jag vart positivt överraskad av fullversionen. En GTAklon som levererar i väntan på GTA4.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

äger båda, svårt att rekomendera nån av dom före varandra, Dead rising är riktigt kul saints row också dock så tycker man det är nåt som saknas i saints row, djupet som gta har saknas men det är en värdig GTA-klon.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Farsan beställde på morgonen dead rising till mig, en scartkabel till han och ett headset till brorsan. :up::up:


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Jag äger också båda men de skiljer sig ganska mycket. Eller är det snarare så att Dead Rising är väldigt speciellt. Man har lika kul med båda fast på olika sätt.

Beror väl på om du är sugen på att slakta en hiskeli massa zombies eller "gta".


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Lost Planet


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tiger Woods PGA 07

Medlem

Kan man lira 2 spelare på Saints Row (menar inte via live utan 2 spelare på en X360)?


signatur

*Io Sono Interista*

Youtube-proffs

Jag tvivlar på det.

Men mitt TIPS, vänta tills crackdown kommer, eller köp Saints row och köp sedan crackdown fort som f*n!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Skrivet av Bosanac82:

Kan man lira 2 spelare på Saints Row (menar inte via live utan 2 spelare på en X360)?

Nej! Det kan man inte.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

1
Skriv svar