Inaktiv
Dead Rising

Hag köpt mig en 360 idag, med spelet Dead rising. Jävla skönt lir måste jag medge.
Dock, så har jag lite problem med att läsa vad det står på tv:n. Har inte haft nått sånt problem med min gamla PS2. Jag har inte HDTV eller widescreen, kanske kan va värt att tilläggas.
Nån som upplevt samma problem och har en lösning på det, skulle gärna uppskatta lite hjälp.
Det är ju ett ganska frustrerande problem.

Medlem

Du kan inte göra något åt det utan att skaffa en HDTV tyvärr, Capcom har redan sagt att dom inte kommer lägga någon tid på att göra en fix på problemet.

Inaktiv

Okej, det sög ju. Jaja, får väll vässa ögonen då;P
Tack för så snabbt svar!

Medlem

Jag har hört att de ska släppa en uppdatering för detta eftersom det är så många som klagat. Kommer ihåg att jag sett bilder på detta me.

Dock så vet jag inte om du "Drunken_monkey_boxer" hört något nytt de senaste veckorna?


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Tänkte fråga: Ingår det en kabel så man kan använda LCD skärm i premium-paketet?

Medlem
Skrivet av Bosanac82:

Jag har hört att de ska släppa en uppdatering för detta eftersom det är så många som klagat. Kommer ihåg att jag sett bilder på detta me.

Dock så vet jag inte om du "Drunken_monkey_boxer" hört något nytt de senaste veckorna?

^-- Vet ej om det är nåt nytt dom kommit på, men när det var som värst liv av det så sa dom att dom inte hade några planer på att fixa det. För dead risining var ett HD spel, tyckte dom. Men jag vet ej om dom kommit på det på senare dagar men jag tvivlar starkt på det.

Medlem
Skrivet av zAjben:

Tänkte fråga: Ingår det en kabel så man kan använda LCD skärm i premium-paketet?

Inte för en LCD data skärm nej, måste köpas separat.

Medlem

kabel för LCD-tv medföljer.

Capcom har sagt vad jag läste senast att det inte går att ändra texten, skulle vara för stort arbete utan folk fick acceptera att spelet var gjort för HD helt enkelt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar