Lost Planet idag

Medlem
Lost Planet idag

Jobbar till 13 sen är det Lost Planet som gäller, ligger en special ed, och väntar på mig på EB Games.
Någon mer som skaffat/ska skaffa spelet? Verkar riktigt najs.


signatur
Medlem

Verkar vara ett bra spel, men 625 spänn? nja väntar nog ett tag.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Jag var nyss och köpte det. Ska spela det senar idag


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Jag vill ha det men väntar nog på att priset ska sjunka lite. Har dock lite andra grejor som jag tråkigt nog måste prioritera högre än 360 spel Triiiiiischt

Posta gärna lite hur de var att lira det sen


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Kommer fz göra en recension?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

äsch man behöver ju aldrig betala fullpris för ett spel om man lämnar in nåt man tröttnat på samtidigt.

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

äsch man behöver ju aldrig betala fullpris för ett spel om man lämnar in nåt man tröttnat på samtidigt.

Jag har funderat på att byta in mitt Cod3 och ta Vegas istället... Men jag vill ha mina spel snyggt uppradade på hyllan De kommer inte till några nya om man gör så


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Jag ska säkert köpa det. Men endast för 500kr högst.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Ska införskaffas så snart lönen dimper ner

Multiplayerdemon var ju sjukt kul!

Medlem

Har detta Coop med splitscreen tros? Annars får jag nog ta och övertala kompisen att skaffa vegas istället. Splitscreen coop = win. Annars får man vänta på Crackdown eller dylikt för lite coop.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Har detta Coop med splitscreen tros? Annars får jag nog ta och övertala kompisen att skaffa vegas istället. Splitscreen coop = win. Annars får man vänta på Crackdown eller dylikt för lite coop.

Nej det finns inget coop i Lost Planet.
Jag har spelat i ca 3 timmar nu och har kommit till Mission 4 tror jag det är. Mycket roligt spel. Mp är lika kul som demon var plus att det är kul att köra sniper rifles only :). Sen kan man ändra röst filter i MP. Fast 90% av alla MP spelare är Japanare tydligen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Oj, det var några som var intresserade iaf. Jo det här var ett riktigt bra spel, fast A.I.n var inte den bästa på vanliga fiender dock. Har också spelat till level 4, får bli mer imorgon efter jobbet.


signatur
Medlem

Väntar på en recension från FZ, sedan kanske man köper spelet


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jodå, visst är man sugen. Det har jag varit ända sen jag först spelade det gamla sp-demot, men jag har nog inte riktigt lust att slänga ut så mycket pengar just nu. Så har jag i och för sig sagt förut men det har slutat med att jag ändå köpt spelet ifråga.

Medlem

Meh, Split Screen Coop = win

Upptäckte att crackdown inte skulle ha det heller bara coop via systemlink eller live...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Mm, coop skulle vart riktigt trevligt, men det verkar som fler och fler spelare börjar "kräva" coop eller andra mulitplayeralternativ i spel, vilket är bra då det sätter lite press på utvecklarna. Förhoppningsvis blir coop mer av en standard än en extra feature i framtiden (självklart beroende på typ av spel).
Finns en hel del titlar som skulle vart SÅ mycket bättre med flerspelarläge.

Men Lost Planet är ändå ett riktigt bra lir, bra grafik, ljud och story, en del karaktärer kunde köttats ut lite till dock. AIn är som sagt inte på toppnivå men den duger.


signatur
Medlem

Va kostar Lost planet på game?


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Haziza:

Va kostar Lost planet på game?

Game? Skulle gissa på 699kr. :\


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Japp 699 på Game.


signatur
Medlem

Klarade spelet nyss, fan vad bra spel helt klart värt pengarna

Medlem

Game är svinig dyra för det mesta, tycker Onoff, Elgiganten kan ha normala priser ibland specielt, Elgiganten.


signatur

AYY LMAO

Inaktiv

Finns det nå roliga multiplayer lägen då?

Medlem
Skrivet av Haziza:

Game är svinig dyra för det mesta, tycker Onoff, Elschimpansen kan ha normala priser ibland specielt, Elschimpansen.

Menar du Elschimpansen?? rättade dig, billiga varor som aldrig är i lager.(tipsar om andra varor som är dyra.)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Haziza:

Game är svinig dyra för det mesta, tycker Onoff, Elschimpansen kan ha normala priser ibland specielt, Elschimpansen.

Menar du Elschimpansen?? rättade dig, billiga varor som aldrig är i lager.(tipsar om andra varor som är dyra.)

hehe sant men när de väl är inne så äre billigt


signatur

AYY LMAO

Youtube-proffs

Hur är det då? Demot va helt okey men de känns som man behöver lite mer saft i spelet, va kan man göra mer? va finns de för vapen osv?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Lost Planet VS Viva Pinata

Vilket ska jag ta vid nästa inköp?


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av eDy:

Lost Planet VS Viva Pinata

Vilket ska jag ta vid nästa inköp?

Båda är bra spel frågan är väl vad du är sugen på, bygga/knåpa eller action/skjuta.

Inaktiv

Har blivit en del "pangpang" spel på sista tiden och jag är väldigt förtjust i tycoon spel. Rare älskar jag också så det lutar faktiskt åt Viva Pinata.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Äntligen fått Lost planet, nu ska liras..
Köpte det redan i tisdags men lyckades få en repig skiva!!? Fick den bytt idag dock satt bra där.

Inaktiv
Skrivet av eDy:

Lost Planet VS Viva Pinata

Vilket ska jag ta vid nästa inköp?

Viva pinata verkar inge vidare:P... Skaffa Lost Planet:)


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

12
Skriv svar