Inaktiv
Xbox 360

Tjabba! Jag har funderat på att köpa xbox 360, men det finns nåra nackdelar med den
1. Den f*ckas upp hela tiden
2. Ljudnivån
3.Det kanske släpps en förbättrad 360 i sommar.
4.drar MKT ström
Tycker ni jag ska köpa den ändå?

Eller ska jag köpa PS2?


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Inaktiv

Den fuckar inte uppsig för mig :/
Jag tycker att du ska köpa 360 istället för ps2. Det är roligare tycker jag


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Det kommer inte någon ny i 'sommar' ska du ha klart för dig. PS2 är sååå ute, välj 360'n.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Detta är flamebait, så leave the troll alone

Inaktiv

Drunken_monkey_boxer: Fattar inte vad du snackar om?
Men det blir iaf en 360 . Förresten WaltX, PS2 e inte ute, det kmr fortfarande många bra titlar.


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem
Skrivet av Jianlian23:

Drunken_monkey_boxer: Fattar inte vad du snackar om?
Men det blir iaf en 360 . Förresten WaltX, PS2 e inte ute, det kmr fortfarande många bra titlar.

Enligt mig iallafall


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Jianlian23:

Drunken_monkey_boxer: Fattar inte vad du snackar om?
Men det blir iaf en 360 . Förresten WaltX, PS2 e inte ute, det kmr fortfarande många bra titlar.

Enligt mig iallafall

Som man brukar säga:"Smaken är som arslet":P


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem
Skrivet av Jianlian23:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Jianlian23:

Drunken_monkey_boxer: Fattar inte vad du snackar om?
Men det blir iaf en 360 . Förresten WaltX, PS2 e inte ute, det kmr fortfarande många bra titlar.

Enligt mig iallafall

Som man brukar säga:"Smaken är som arslet":P

Konstigt, jag brukar säga 'baken'

Men välj 360'n som sagt, bara att kolla på kommande spel till boxen, solklart.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

1.Men om xbox360:n skulle gå sönder i augusti(har för mej att dem nya proccesorerna skulle släppas). Stoppar dem in dem nya proccessorerna då, eller har man kvar dem gamla?

2. TV:n går väl inte sönder om 360 gått sönder? Hände en kille på nåt annat forum förut :S.

PS!Kanske konstia frågor,men mååste veta.


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

1. Nej, du får troligtvis en 360 tillbaka som är likvärdig den du skickade in. När jag skickade in min 360 fick jag en tillbaka som hade ett tillverkningsdatum som var likvärdigt den gamla (något nyare dock).

2. Nej, din TV kommer inte att gå sönder bara för att boxen gör det. Att någon påstår att deras 360 förstört deras TV låter mycket underligt, men jag kan givetvis inte uttala mig i det fallet.

Medlem

Som sagt, att det ska komma en ny modell av 360:n är än så länge bara ett rykte. Det är mycket möjligt att Microsoft släpper en ny modell och ny hårddisk längre fram men som det låter på dem nu kommer det ta ett tag tills det blir verklighet.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Bara för att dom avfärdar ett rykte behöver det inte betyda att det inte är sant.

Inaktiv

det enda som är bekräftat att det ska komma en som är tystare och drar mindre ström,

drar verkligen 360 mycke ström ?

Inaktiv

"drar verkligen 360 mycke ström ?"

Om man ska lita på gamereactor, enligt dem drar den lika mkt ström som 4 kylskåpar.


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Inaktiv

har läst i vissa inlägg at folk påstår att 720p är snyggare än 1080i

både jag och polarn har provat å vad vi märkte så va bilden mörkare och inte fullt så skarp med 720p

1080i va mycke ljusare och skarpare bild, helt klart bättre, för att det helt enkelt är högre upplösning ?

provade också det för att en snubbe hade ett inlägg på nån tråd där han påstod att spel på 360 laggade när han lirade 720p,

och kan säga att så är det inte,
det laggade inte nånting på dom spel man testade.

typ GOW och många andra 360 spel.

Medlem

Ett 360 drar 150w. no more, no less.

Jag vill då se de kylskåp som drar en fjärdedel av det


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv
Skrivet av Jianlian23:

"drar verkligen 360 mycke ström ?"

Om man ska lita på gamereactor, enligt dem drar den lika mkt ström som 4 kylskåpar.

I sånna fall så drar de fyra kylskåpen väldigt lite, då 360:n har en strömförbrukning på ca 160W, som är mindre än en hyffsad bra dator...

Skrivet av BangBoomBang:

har läst i vissa inlägg at folk påstår att 720p är snyggare än 1080i

både jag och polarn har provat å vad vi märkte så va bilden mörkare och inte fullt så skarp med 720p

1080i va mycke ljusare och skarpare bild, helt klart bättre, för att det helt enkelt är högre upplösning ?

provade också det för att en snubbe hade ett inlägg på nån tråd där han påstod att spel på 360 laggade när han lirade 720p,

och kan säga att så är det inte,
det laggade inte nånting på dom spel man testade.

typ GOW och många andra 360 spel.

Jag tycker att det flimmrar mindre på 720p, då det är hela bilden som ritas upp, istället som varannan linje vilket är fallet på 1080i...

Inaktiv

skumt, flimmrar mindre på 720p ?

har inte märkt nåt flimmer på 1080i

det är inte så att det kan bli olika resultat på olika lcd tv märken ?

1
Skriv svar