Medlem
Co op

Tja, jag undrar lite kring detta.

Hur funkar co op i X-box 360 och PS3 ? måste man ha 2 Tv apparater samt 2 st Xbox/PS3 er och 2 spel eller går det bara koppla in en extra tv på samma konsoll ? Inte riktigt hängt med på detta samtal

tacksam för svar

Medlem

Har inte kört men antar att det är som på alla andra konsoler, har du bara 2 dosor så blir det splitscreen på tv:n.

Alltså bara ett 360 med 2 dosor till en tv.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

I Gears tex så kan man köra co op i antingen splitscreen, eller via Xbox Live, med en kompis eller en främling

Medlem

Coop spelas antingen via systemlink/internet då behövs 2 konsoller och 2 tv's.

Eller så spelar man splitscreen med 2+ dosor och en tv.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Okay tack för hade vart rätt gött om man kunnat koppla in 2 tv's med bara 1 konsoll så blir inte bilden så liten på tv'n ;P

Medlem

Tja med lite fulhack så skulle det nog rent teoretiskt gå att dela bilden mitt i och på sätt kunna ha 2 tv's. Men tror inte det skulle bli så bra i slutändan endå


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

hehe ajo kanske men hade vart rätt fräckt specielt när man har en liten fjunig 32'' menmen tack för hjälpen

Medlem

Fjuttig 32"? Kära nån, är den dessutom HD klar så borde jag slå dig lite

Spelar hos en kompis på deras gammla 28" bildrörs tv utan större problem. Enda man saknar är HD upplösning som skulle hjälpa mycket med hur plottrigt det kan bli.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

hehe ajo men denna 32'' är fjuttig känns inte som en 32'' på nått sätt menmen annars funkar den

1
Skriv svar