lägga in grejer med Windows Media Center

Inaktiv
lägga in grejer med Windows Media Center

Hej jag har försökt massor med grejer för att fixa så att jag får connection med min xbox 360 det ända problemet är att min xbox inte hittar datorn någon som vet svaret...

Jag har också installerat nya Windows media player och då fick jag också ner WMC 2 men det går inte att sätta på och nu när jag försöker installera WMC igen så fungerar det helt enkelt inte.

Medlem

fuckar det till sig är det bra att gå in i inställningarna (på 360n) och avaktivera alla connections, media center osv. och sedan börja om på nytt. mkt viktigt att köra steg för steg precis som det står på skärmen när du ska få det att funka.

din 360 ger ju bra diagnostik på ditt nätverk och om det är riktigt kopplat. allt är rätt enkelt plug n play, och några egna inställningar behövde jag aldrig göra då jag körde det förr.

hoppas du får till det. gl.

Medlem

Vet inte om du har löst ditt problem men jag använder Windows Media Connect och det är mycket enkelt att använda!

Medlem

Windows Media Connect utdaterades i o m Windows Media Player 11. Tänk på att du måste godkänna xboxens anslutning till din pc, annars kommer det inte fungera.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar