Medlem
Sparningar

Har på något sätt lyckats med att få två profiler. En som jag har mitt live konto på och en som jag har mina sparfiler på? Kan man på något sätt flytta sparfiler mellan profiler. Hoppas ni förstår hur jag menar.

Medlem

´Hade samma problem, tror inte går.
Men vad vet jag, en halvblind ungdom(jag är inte synskadad bara det att jag inte hittar saker).:(


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Tja, jag fick då mina sparningar på mitt livekonto, behövde inte skapa nytt eller så.


signatur

Videomupp

Medlem

Men det är skit irriterande. Det är ju bara att spela alla sina nya spel på rätt och sen byta varje gång man lirar något äldre.

Inaktiv

har man lyckats med konst stycket att få 2 profiler, då är det bara att deleta en.

Medlem

Fast sen så kanske han inte vill deleta sitt live account, alternativt accountet med sina sparningar på.

Men vad jag vet, så lär du nog börja om.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

har man lyckats med konst stycket att få 2 profiler, då är det bara att deleta en.

fenomen som händer när man inte är uppmärksam och läser vad som står när man ska live aktivera sitt account höll själv på skapa en helt ny istället för att bara ändra sin nuvarande.

Tror nog att det är bara att bita i gräset och ha 2 eller deleta ena och börja om med det riktiga.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

har för mej att man kan flytta saves mellan olika profiler på nått sätt, men att man inte kan få achivments efter flytt. Nått åt det hållet. Orkar inte kolla nu, öldags snart ju ^^

Medlem

Vore schysst om du kollar det hehe.

1
Skriv svar