xbox 360 hårddisk

Medlem
xbox 360 hårddisk

Hej

Jag har tänkt att köpa mig ett Xbox 360 och undrar hur viktig hårddisken är egentligen?

Jag kommer ändå inte ladda ner några demon eller filmer till den så den enda nyttan den kommer att ha är att spara på. Ett minneskort måste väl räcka?

De andra sakerna i premium-paketet är inget jag behöver heller men det är de där med hårddisken. Jag har hört att spelen flyter på bättre om man har en hårdisk för spelen använder hårddiskens cache-minne, stämmer detta?

Hårddisken kan man ju alltid köpa till senare. Prisskillnaden på paketen är 800 kr.

Tack på förhand.

Medlem

Du måste ha en hårdisk om du vill spela gamla x-box spel eftersom det krävs en emulator för att spela dom på 360. (emulatorn finns redan installerad på hårddisken när du köper den)


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Jag hade inte haft lika "kul" med min xbox utan hdd i pga alla skojsiga demon man kan spara där från xbox live...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

man kan även köpa en tidning då & då med demodiskar med..


signatur

Allvarligt talat!

Medlem

även fast man tänker i början att det inte behövs så dröjjer det inte länge innan man ångrar sig


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Spara ihop dom där 800 kronorna extra och köp premium, annars
kommer du bara ångra dig och sukta ihjäl dig efter HDD och trådlös handkontroll m.m.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

#2 Jag har inga xbox-spel iaf.
#3 okey, men jag håller mig till spelen, de går ju fixa gratis iaf ^^
#4 sant
#5 jag kan ju alltid köpa en hdd senare
#6 trådlös handkontroll känns rätt onödigt för jag kommer inte sitta 10 m ifrån tv:en, jag har ingen hdtv så den kabeln behövs inte, headsetet klarar jag mig också utan.

Tack för all hjälp de blir nog en core och sen får jag köpa till hdd senare.

Inaktiv

Om det är 800kr priskillnad, o du ska kanske köpa till en hdd senare. som kostar ca. 1 000kr linklink ligger du redan back 200 : o.
jag tänkte köpa Core versionen först " äh. sladdlösa kontroller o hdd, det e säkert överskattat " men geez va underskattat de va när ja väl köpte mitt premium! tur ja ändrade mej i sista sekunden där i affären, premium

Inaktiv

förmodar att rson inte vill köra online med sin 360 heller ?
det är minst halva nöjet att kunna göra det,
för mig är det så iaf

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

förmodar att rson inte vill köra online med sin 360 heller ?
det är minst halva nöjet att kunna göra det,
för mig är det så iaf

Det har du rätt i, kommer att ha de till att köra singeplayer och mot polare bara.

1
Skriv svar