Medlem
Köp av 360.

Heya,

Jag har länge funderat på att köpa mig ett 360, bara blivit mer och mer sugen efter alla spel jag sätt släppas. Nu har jag äntligen bestämt mig, och undrar därför om någon har koll på Mellandagsrean? Var lådan är billigast någonstans?

Bor i Stockholm...

Medlem
Skrivet av loodinek:

Heya,

Jag har länge funderat på att köpa mig ett 360, bara blivit mer och mer sugen efter alla spel jag sätt släppas. Nu har jag äntligen bestämt mig, och undrar därför om någon har koll på Mellandagsrean? Var lådan är billigast någonstans?

Bor i Stockholm...

kolla runt lite, billigaste jag kunde hitta var på Webhallen. 3279kr

Hittar ni något billigare så kan ni väl hojta till!

Medlem
Skrivet av loodinek:

Heya,

Jag har länge funderat på att köpa mig ett 360, bara blivit mer och mer sugen efter alla spel jag sätt släppas. Nu har jag äntligen bestämt mig, och undrar därför om någon har koll på Mellandagsrean? Var lådan är billigast någonstans?

Bor i Stockholm...

Håll ett öga på Elgiganten säger jag bara..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

jag köpte premium paketet eller vad det nu heter, där hd , headsett och det där ingår för 3.300 på Siba för några veckor sen, och det va ingen rea,

fast det var i göteborg.

elgiganten tog nog 3.200 för premium

Medlem

Såg nått på OnOff (iallafall här nere i småland) där dem sålde Premium för 3500 med Test Drive Unlimited inkluderat. Mycket möjligt att det gäller alla OnOff butiker, och tror man sig gilla TDU så är det ju hyffsat billigt endå.

Ett tips är ju att rota runt lite efter extra dosa och play n' charge kit billigt med


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av loodinek:

Heya,

Jag har länge funderat på att köpa mig ett 360, bara blivit mer och mer sugen efter alla spel jag sätt släppas. Nu har jag äntligen bestämt mig, och undrar därför om någon har koll på Mellandagsrean? Var lådan är billigast någonstans?

Bor i Stockholm...

Håll ett öga på Elgiganten säger jag bara..

Håller helt med. Elgiganten är bra. Dom hade ju gears of war för 400 för några veckor sen så

Medlem

Hm.. 1999kr på EB Games om man byter in valfri gammal konsoll med 4 spel.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Hm.. 1999kr på EB Games om man byter in valfri gammal konsoll med 4 spel.

Nintendo?

Tänker inte ge upp mitt PS2 iaf då kommer mina syrror lacka ;D

Inaktiv

Köpte core paketet på elgiganten för 2490.

Så nu har jag något att spela på medans min andra 360 har semester i tyskland i 15 dagar.

Medlem
Skrivet av Knirk:

jag köpte premium paketet eller vad det nu heter, där hd , headsett och det där ingår för 3.300 på Siba för några veckor sen, och det va ingen rea,

fast det var i göteborg.

elgiganten tog nog 3.200 för premium

Köpte min Premium för endast 2990:- på Elgig.. :]


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av Picke:

Köpte core paketet på elgiganten för 2490.

Så nu har jag något att spela på medans min andra 360 har semester i tyskland i 15 dagar.

Vad ska du göra med din core när du får tillbaka din premium då?


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

köra nätverk!11111111

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Knirk:

jag köpte premium paketet eller vad det nu heter, där hd , headsett och det där ingår för 3.300 på Siba för några veckor sen, och det va ingen rea,

fast det var i göteborg.

elgiganten tog nog 3.200 för premium

Köpte min Premium för endast 2990:- på Elgig.. :]

Hur var när? Kan man få tag på en för samma pris nu?

Medlem

360 fanns/finns på Net on Net för 3000kr.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Har tittat på Netonnet nu, men bara hittat tillbehör. Någon som vet ifall man kan få tag på en premium för 2990kr på elgiganten fortfarande? Då ska jag fanimej slå till direkt..

Medlem

Någon som vet när man kan få tag på den nya 360 versionen med ny CPU eller va det va som inte skulle bli lika varm?

Sen när den är släppt kanske man får en gammal version som stått på hyllan ett bra tag innan.

Inaktiv
Skrivet av Jianlian23:
Skrivet av Picke:

Köpte core paketet på elgiganten för 2490.

Så nu har jag något att spela på medans min andra 360 har semester i tyskland i 15 dagar.

Vad ska du göra med din core när du får tillbaka din premium då?

Vet inte om jag ska sälja den eller byta in den mot ett Wii oxh lägga pengar emellan..

Annars så får jag väl fixa in en tv på skithuset å ha den där, man sitter ju där rätt så ofta oxå

Inaktiv
Skrivet av Gaara:

Någon som vet när man kan få tag på den nya 360 versionen med ny CPU eller va det va som inte skulle bli lika varm?

Sen när den är släppt kanske man får en gammal version som stått på hyllan ett bra tag innan.

Den nya cpu:n har blivit uppskjuten till mitten av 2007...

Den kommer att sänka värmen inuti chassit och antagligen så sänker den även produktionskostnaden vilket kan leda till en prissänkning..

Medlem
Skrivet av Picke:
Skrivet av Jianlian23:
Skrivet av Picke:

Köpte core paketet på elgiganten för 2490.

Så nu har jag något att spela på medans min andra 360 har semester i tyskland i 15 dagar.

Vad ska du göra med din core när du får tillbaka din premium då?

Vet inte om jag ska sälja den eller byta in den mot ett Wii oxh lägga pengar emellan..

Annars så får jag väl fixa in en tv på skithuset å ha den där, man sitter ju där rätt så ofta oxå

Eller så pluggar du ihop dem, och skaffar en tv till så slipper du spela splitscreen i spel


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar