Medlem
Speltips.

Nu börjar julafton nalkas och jag sitter och funderar på något att köpa till min bror i Julklapp. Jag är lite inne på att köpa honom ett spel till hans Xbox(1) eller PS2:a. Men jag har absolut noll koll bad boll när det gäller bra spel till någon av de bägge konsolerna.

Till Xboxen vet jag iallafall att han redan har Fable: TLC och Halo(1 och 2). Inte en blekaste vad han har för spel till PS2:an.

Ge skulle uppskatta ifall ni kunde skriva några tips på spel som jag kunde köpa till honom.

Edit:
Han är ganska inne på RPG och FPS genren, men han tycker inte om någon form av bilspel.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Conker live and reloaded. (xbox)

Medlem

Resident evil 4 till PS2. Får inte missas.


signatur

Videomupp

Medlem

Det låter som en mycket bra idé WildThing! Får försöka lista ut om han redan har det eller ej.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Burnout spelen, specielt 2:an riktigt skönt arcade racing spel sen så finns Ninja gaiden ochså grymt fast lite knepigt ibland.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Hmm, kom på att Metal Gear 3: subsitence är ett grymt PS2 lir. Speciellt i subsistence då dem fixat kameran och dylikt.


signatur

Videomupp

Medlem

Så! jag tackar för alla tips. För idag gick jag ut och köpte Resident Evil 4.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Han gillar han nog Jade Empire om han har Fable... Det är ganska billigt också.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Most Wanted finns hos Elgiganten för 99:- under mellandagsrean. Inte det bästa spelet men 99 spänn är inte direkt mycket.

1
Skriv svar