Inaktiv
Ett år..

..så länge höll min 360 innan den började blinka rött.. Å nu ska de ha den i 15 dagar.. va fan ska jag göra nu då? Nån som vet när nästa last Wii kommer?

Medlem

Vad gör ni med era grejer? Alla ni som får den att blinka rött?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Såg en film på internet om en kille som hade problem med att sin xbox360 visade rött. det han gjorde var att han höll upp konsolen och daskade den som man daskade små barn förut när de va nyfödda och vips så funkar den. som duke nukem sa, våld löser allt

Inaktiv

Såg en film på youtube som hade problem med sin 360 som blinkade rött.. det han gjorde var att han daskade den som om den vore ett nyfött barn åså funkade den igen som den ska. testa det istället.
Som farbror nukem sa en gång "våld löser allt":up:

Inaktiv

Jag har ingen aning vad som hänt.. har betätt sig konstigt sen jag flyttade.
Först frös sig bilden när jag hade den stående, men bara med gears..

Testade å ha den liggandes å det funkade fin fint.... ett tag.

Allt jag ser nu är tre blinkande lampor... Tur att de förlängt garantin ett år...

Medlem
Skrivet av Boomer:

Vad gör ni med era grejer? Alla ni som får den att blinka rött?

ehm spelar ?

Inaktiv

Funkade faktiskt att ge den en liten käftsmäll... men det tog typ 3 minuter, sen hängde sig skiten igen...

Medlem

min blinkade räött för första gången idag, precis nhär jag sattit in vgakabeln, jag tröck in kontakten där bak tänkte om jag inte satt in den helt, även fast den var inne så var den efter tilltryckningen så försvann blinkningen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Boomer:

Vad gör ni med era grejer? Alla ni som får den att blinka rött?

Jag tror snarare att det helt enkelt handlar om otur. Min Xbox360 fungerade perfekt i ett halvår och jag var EXTREMT försiktig med den. Ändå började den låsa sig för ca en månad sen. Supporten sa att det kunde bero på den senaste uppdateringen men om detta verkligen stämmer vet jag inte. Men det är klart, kastar man frisbee med konsollen så kanske det är mindre förvånande om den går sönder.

Picke: Jag hoppas du har mer tur än mig. Jag fick en trasig Xbox360 tillbaka. Jag har nu skickat tillbaka även den och väntar på att få ytterligare en annan hemskickad. Det blir förmodligen efter jul dock, om det tar lika lång tid som förra gången och då tog det exakt 15 dagar med helger inräknade.

Inaktiv

Eftersom jag inte har en 360 längre så fick jag tid över att göra en liten film om hela eländet, så att ni kan se å tycka synd om mig

360 fuckar upp sig

Youtube-proffs
Skrivet av [Molotov:

"]min blinkade räött för första gången idag, precis nhär jag sattit in vgakabeln, jag tröck in kontakten där bak tänkte om jag inte satt in den helt, även fast den var inne så var den efter tilltryckningen så försvann blinkningen

Samma här.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Har ni era 360 stående? Jag misstänker att det kan vara problemet.. de flesta som fått problem har haft den stående.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Har ni era 360 stående? Jag misstänker att det kan vara problemet.. de flesta som fått problem har haft den stående.

Jag har alltid haft min 360 liggande och skulle aldrig ens drömma om att ha den stående.

Medlem
Skrivet av Marv:
Skrivet av WaltX:

Har ni era 360 stående? Jag misstänker att det kan vara problemet.. de flesta som fått problem har haft den stående.

Jag har alltid haft min 360 liggande och skulle aldrig ens drömma om att ha den stående.

Använder du LCD-TV?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Marv:
Skrivet av WaltX:

Har ni era 360 stående? Jag misstänker att det kan vara problemet.. de flesta som fått problem har haft den stående.

Jag har alltid haft min 360 liggande och skulle aldrig ens drömma om att ha den stående.

Använder du LCD-TV?

Nej, tyvärr inte, men jag ska införskaffa en...någon gång.

Medlem

Farligt att ha sådana saker stående imo, speciellt ifall man har husdjur/småbarn/elaka flickvänner i närheten :/

Enda gången min blinkat var för att kabeln där bak tydligen inte satt i ordentligt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Enda gången min blinkat var för att kabeln där bak tydligen inte satt i ordentligt.

Samma här. Det var första gången jag startade boxen det hände mig. Jag undrade vad som var fel och kollade manualen. Så jag tryckte in kontakten bättre och sedan funkade det. Har inte krånglat sen dess.:D


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Marv:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Marv:
Skrivet av WaltX:

Har ni era 360 stående? Jag misstänker att det kan vara problemet.. de flesta som fått problem har haft den stående.

Jag har alltid haft min 360 liggande och skulle aldrig ens drömma om att ha den stående.

Använder du LCD-TV?

Nej, tyvärr inte, men jag ska införskaffa en...någon gång.

Okej, supporten har sagt att det kan vara ett problem att använda 360'n på en LCD-TV av någon konstig anledning.. :$


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Hur kan det va ett problem att använda den på en lcd tv??

Youtube-proffs
Skrivet av Fjeddie:

Hur kan det va ett problem att använda den på en lcd tv??

Exakt, jag har LCD. Inte stött på några problem. Ibland kommer det problem när jag ska dra igång spel eller cdn lägger av osv, annars inte.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Fjeddie:

Hur kan det va ett problem att använda den på en lcd tv??

Tycker också det låter hel sjukt, men det var säkert bara en bortförklaring från dem..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Varför skulle man inte kunna ha den stående,
den är ju egentligen gjord för att stå upp..
Inte bra för hårddisken att ligga ner..

Ska iaf iväg imorgon och inskaffa en core version som jag kan ha medans den är inne på reparation
Har redan abstinens..

Youtube-proffs
Skrivet av Picke:

Varför skulle man inte kunna ha den stående,
den är ju egentligen gjord för att stå upp..
Inte bra för hårddisken att ligga ner..

Ska iaf iväg imorgon och inskaffa en core version som jag kan ha medans den är inne på reparation
Har redan abstinens..

Gosh, hur mkt pengar har du igentligen?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Ge pengarna till mig i stället så jag kan köpa en box


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Skrivet av Polish:
Skrivet av Picke:

Varför skulle man inte kunna ha den stående,
den är ju egentligen gjord för att stå upp..
Inte bra för hårddisken att ligga ner..

Ska iaf iväg imorgon och inskaffa en core version som jag kan ha medans den är inne på reparation
Har redan abstinens..

Gosh, hur mkt pengar har du igentligen?

Inte så värst mycket faktiskt.. det gäller att prioritera

Medlem
Skrivet av Picke:

Varför skulle man inte kunna ha den stående,
den är ju egentligen gjord för att stå upp..
Inte bra för hårddisken att ligga ner..

Ska iaf iväg imorgon och inskaffa en core version som jag kan ha medans den är inne på reparation
Har redan abstinens..

Hehe, jag har varit sugen att göra samma sak. Fan ta Microsoft om de skickar ännu en trasig 360 till mig. Nu vill jag spela Gears of War!

Medlem
Skrivet av Picke:
Skrivet av Polish:
Skrivet av Picke:

Varför skulle man inte kunna ha den stående,
den är ju egentligen gjord för att stå upp..
Inte bra för hårddisken att ligga ner..

Ska iaf iväg imorgon och inskaffa en core version som jag kan ha medans den är inne på reparation
Har redan abstinens..

Gosh, hur mkt pengar har du igentligen?

Inte så värst mycket faktiskt.. det gäller att prioritera

hmm, du skulle ha den borta i 15 dagar ? ids du inte vänta 15 dagar istället för att slösa upp 2-3000 spänn ? hmm, rätt onödigt....

Medlem
Skrivet av Marv:
Skrivet av WaltX:

Har ni era 360 stående? Jag misstänker att det kan vara problemet.. de flesta som fått problem har haft den stående.

Jag har alltid haft min 360 liggande och skulle aldrig ens drömma om att ha den stående.

Jag har tyckt att min 360 har fått för lite "luft" när den legat ner, och ställt den vertikalt. Hur som helst, jag undrar, kanske man ska ställa den på något litet bord eller något ? så får den iaf lite luft ?

Medlem
Skrivet av Peppeoll:
Skrivet av Marv:
Skrivet av WaltX:

Har ni era 360 stående? Jag misstänker att det kan vara problemet.. de flesta som fått problem har haft den stående.

Jag har alltid haft min 360 liggande och skulle aldrig ens drömma om att ha den stående.

Jag har tyckt att min 360 har fått för lite "luft" när den legat ner, och ställt den vertikalt. Hur som helst, jag undrar, kanske man ska ställa den på något litet bord eller något ? så får den iaf lite luft ?

För lite luft? Det lär väl bli bättre luftflöde om du har den liggande eftersom det blåser ut luft ur den delen om som hamnar neråt när man har den stående.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Sådär, nu gick min också sönder, tog inte ens 3 månader.

Köpte min på elgiganten, ska man åka dit med den eller ringa xbox-supporten? Vill gärna inte vara utan 360n nu på julafton och hört att MS tar runt 15 dagar på sig att laga den.

12
Skriv svar