Kan inte starta xboxen

Inaktiv
Kan inte starta xboxen

Jag skulle byta dash till XBMC från Evox och bytte därför namn på startfilen, är inte hemma så jag kommer inte ihåg vad den heter, men den som initierar dashen. Men när jag höll på att tanka över nya XBMC hann jag inte byta namn på startfilen förens min lillebrorsa drog ut kontakten(inte med flit så han lever fortfarande). Nu kan jag inte connecta till boxen från datorn eftersom ingen dash kan laddas.
Jag har testat att starta SuperDisc och ConsoleDisc med TDK, Verbatim och Fuji men alla vägrar att bli lästa. Jag hamnar bara i den gröna MS dashen där det står att CD:n inte kan läsas.

Nån som har nån aning om vad jag kan göra? Jag börjar bli lite frustrerad.. Allt jag behöver göra är ju egentligen att komma åt ftp:n så jag kan byta namn på startfilen igen..

Medlem

En engång, varför har inte dessa konsoller ett backup system med en fin knapp på baksidan för att nollställa ALLT. Men antar att du får ringa supporten...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Skrivet av Wardancer:

En engång, varför har inte dessa konsoller ett backup system med en fin knapp på baksidan för att nollställa ALLT. Men antar att du får ringa supporten...

Jag vill ju helst inte formatera den med tanke på hur mycket jag har på den, en 300gigs HD som är fylld.. :/
Jag köpte den även begagnad, då lär det ju inte vara nån support på den..med tanke på hur gammal den är..

Medlem
Skrivet av Blåbärskräm:

Jag köpte den även begagnad, då lär det ju inte vara nån support på den..med tanke på hur gammal den är..

Inte någon support? Spelar väl ingen roll om du har köpt produkten begagnat eller hur gammal den är, du kan fortfarande ringa eller skriva till supporten om du har problem.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar