Köp av spel, men vilket?

Medlem
Köp av spel, men vilket?

Tjena gubbar!

Tidigare idag fick jag 600 kr av morfar som jag hade tänkt att köpa ett nytt XBox 360 spel med. Nu kastar jag bollen till er med frågan: Vilket spel?

Helst TPS spel (inte GoW, har det redan). Vill ha ett spel som man tjänar gott om Gamerscore med

Tackar i förhand!
Mvh// Walt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ett tips är ju att prova lite demos, t.ex. Ghost Recon Advanced Warfighter, har dessutom mycket bra coop


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Precis, till skillnad från de flesta andra konsoller så dra hem ett par demon på de spel du tycker om och blås på det du gillade mest.

Kan f.ö. starkt rekommendera Dead Rising, tyckte det var ganska tråkigt i början, men det utvecklade sig en hel del. Njöt mer av DR än GoW.

Vill inte glorifiera för mycket, men DR är nog det bästa sp-spelet för min del på flera år.

Medlem

Jo Dead Rising är grymt i singleplayer, men jag saknar hela tiden att kunna köra typ survival mode i coop med en kompis eller dylikt. Borde finnas i alla zombie spel.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Funderar på Splinter Cell: Double Agent, har testat demot via Live och älskar det..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Dead rising utan tvekan.


signatur
Medlem
Skrivet av WaltX:

Funderar på Splinter Cell: Double Agent, har testat demot via Live och älskar det..

Älskar Splinter Cell-spelen och självklart köpte jag Double Agent. Det är ett roligt spel men det är jävligt kort. Hälften av spelet (ungefär varannan bana av de 9 möjliga) utspelar sig i JBAs ("the bad guys") högkvarter och alla de uppdragen liknar varandra väldigt mycket. Det är ett roligt spel men väldigt kort och känns ganska upprepande. Som sagt, jag hade roligt med det men jag tycker att 700kr är lite väl mycket för ett sådant kort spel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Eller så köper du dig bara dead rising å går hem lycklig

1
Skriv svar