Årets skitspel!!!

Medlem
Årets skitspel!!!

En liten summering av spelåret till tresextion kanske???

Jag nominerar med lätthet Sonic... Kan nog vara det sämsta på länge, laddningstider, laddningstider och ännu mera laddningstider...

Att det sen är mer eller mindre självspelande, gör ju saken inte sämre + en totalt grotesk styrning/kamerakontroll...

Kanske dags att Sega begraver det lilla blåa gristrollet nu?!?!?!

Har ni några favoriter till denna nominering???


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

JohnnyGreed du skulle ha läs rescensionen här på FZ Men det verkar som Sonic är det sämsta bottenappet som går att få tag på för tillfället ja


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Själv så ångrar jag att jag skaffade King Kong å Gudfadern..

Medlem

King Kong var ju ett guldspel. Införskaffade det begagnat utan några förväntningar men vart glatt överaskad av det något unika spelsättet och en härlig story. Kändes verkligen som ett lyckat filmspel.


signatur
Medlem

Just det, King Kong... Tyckte det var jävligt värdelöst men jag köpte det på releas-natten i rena förvirringen vill jag minnas...

Förövrigt sista gången jag köpte en konsoll vid lansering, finns ju aldrig några bra spel i början...

Hur många tycker egentligen att PDZ är bra???


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

red steel till Wii som många tror kommer bli en höjdare blev sågat i dagens morgontidning i göteborg, Göteborgsposten, fick bara en 2a i betyg och dom tyckte det va träigt och inte alls bra,

recensioner ska man ju ta med en nypa salt för vad som räknas är ju vad man själv tycker och inte andra,

det är egentligen ganska synd att en enda recension ibland kan sänka ett spel som har hänt vissa spel.

Medlem

red steel har iofs blivit sågad i mer eller mindre varje recention man läst

Medlem

Årets skit spel eyy... Hm, finns många. Jag tar.. Far Cry Predator Instincts.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Ninety Nine Nights (N3) utan tvekan. kass kamera å inget varierande roligt stridssystem. eller PDZ, inget av dessa spel är nåt att ha i julgranen..

Medlem

N3 tilltalar nog bara japaner. Provade demot, så typiskt japanskt och tråkigt...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Fjeddie:

Ninety Nine Nights (N3) utan tvekan. kass kamera å inget varierande roligt stridssystem. eller PDZ, inget av dessa spel är nåt att ha i julgranen..

Ja eftersom PDZ kom ut 2005 så kan du nog inte nominera det.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

palla va så petig

Youtube-proffs

Jag nominerar Gears of War, Project Gotham Racing 3 och Oblivion som de sämsta spelen till Xbox360.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Jag nominerar Gears of War, Project Gotham Racing 3 och Oblivion som de sämsta spelen till Xbox360.

Haha! Va rolig du var nu.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Youtube-proffs
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Polish:

Jag nominerar Gears of War, Project Gotham Racing 3 och Oblivion som de sämsta spelen till Xbox360.

Haha! Va rolig du var nu.

Jag vet

Hmm, jag får väl rösta på Kamea då, eftersom jag inte tyckte det va vidare ballt.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Project Gotham Racing 3 tar jag på fullaste allvar, det e riktigt skitigt det spelet. Viva Piñata samt Lego Star wars 2 följer nog med i kategorin i årets skitspel

Medlem

Förstår mig inte på folk som köper spel utan att kolla lite recensioner först..


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Youtube-proffs
Skrivet av Fjeddie:

Project Gotham Racing 3 tar jag på fullaste allvar, det e riktigt skitigt det spelet. Viva Piñata samt Lego Star wars 2 följer nog med i kategorin i årets skitspel

Vad va det som var så kasst med PGR3?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

allt.. från styrningen till grafiken till själva körkänslan. inte bra nånstans. bilspel ska ha den där fina känslan oxå som saknades även om man pluggade i en ratt.

Medlem
Skrivet av Fjeddie:

allt.. från styrningen till grafiken till själva körkänslan. inte bra nånstans. bilspel ska ha den där fina känslan oxå som saknades även om man pluggade i en ratt.

PGR 3 har väldigt fin körkänsla och grafiken är fin den med. Men om du gillar mer Arkad känsla så håll dig till NFS.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

NFS är ju lagom kul så att säga. Senaste tillskottet, Carbon va ju riktigt kasst. PGR 3 har varken fin körkänsla eller bra grafik (för att vara 360) men man får väl räkna med spel med barnsjukdomar då det är hyfsat nya titlar till en hyfsat ny konsol.

Medlem

Jag skulle inte klassa något av de spel jag köpt och spelat i år som skit. Däremot sålde jag två Xbox360 spel nästan dirket efter inköpet (Ghost Recon: Advanced Warfighter och Table Tennis), inte för att jag tyckte de var skitspel utan snarare för att de inte föll mig riktigt i smaken och med en prislapp på runt 600 kr så kändes de för dyra att bara ha liggandes.

Jag har även köpt en hel del Xbox spel i år eftersom jag hittat många billiga. Guldkorn som "Darkwatch" och "Call of Duty 2: Big Red One" är några jag kan rekommendera.

Youtube-proffs
Skrivet av Fjeddie:

NFS är ju lagom kul så att säga. Senaste tillskottet, Carbon va ju riktigt kasst. PGR 3 har varken fin körkänsla eller bra grafik (för att vara 360) men man får väl räkna med spel med barnsjukdomar då det är hyfsat nya titlar till en hyfsat ny konsol.

Har du körkort?

Körkänslan i NFS är som att åka pulka på IS.

PGR3 har realistisk körkänsla, om du inte gillar realism så förstår jag dig.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Körkort sen 2 år tillbaka å rätt van förare för diverse fordon, och nej det gör fortfarande inte spelet realistiskt någonstans..

Medlem
Skrivet av Fjeddie:

NFS är ju lagom kul så att säga. Senaste tillskottet, Carbon va ju riktigt kasst. PGR 3 har varken fin körkänsla eller bra grafik (för att vara 360) men man får väl räkna med spel med barnsjukdomar då det är hyfsat nya titlar till en hyfsat ny konsol.

Vad är ett bra bilspel för dig egentligen? Ge några exempel.

Sen är ju en av de största behållningarna med pgr onlineläget.

Medlem

NFS: Carbon, var som att köra en jäkla låda utan någon svängradie öht.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

NFS Carbon va som att försöka ta sig fram med en FRB första gången. Svar till asdfg. Ett bra racingspel är GT serien bland annat samt Forza.

Youtube-proffs
Skrivet av Fjeddie:

NFS Carbon va som att försöka ta sig fram med en FRB första gången. Svar till asdfg. Ett bra racingspel är GT serien bland annat samt Forza.

Jag förstår inte riktigt vad som är så orealistiskt med PGR3 men inte med NFS..


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

testa och spela dem så förstår du

Youtube-proffs

Tro mig, jag har spelat PGR3 hundra timmar om inte mer. Har även spelat en hel del NFS och det är ju inte verkligt för fem öre, om du har en råtrimmad Supra och gasar på i en kurva så ligger den som sandpapper och glider inte av alls.

Däremot, hade scenariot vart på PGR3 så hade den fått sladd direkt och kanat av vägen.

Vilket låter mest troligt?


signatur

Calle säger att jag är influencer

12
Skriv svar