Inaktiv
Msn Till 360?

(Först av allt vill jag redan nu säga ursäkta för min kommande dåliga stavning, har lätt dyslexi)

men nu till saken.

Varför kommer aldrig nån msn uppdatering till 360 ?
Jag menar ,, msn skulle ju vara det ultimata för microsoft, flera 1000 använder redan nu msn och tycker att det är ett av dom bässta " kontackt " programen ute nu, och hur mycke skulle då inte Microsoft tjäna på det?... dom skulle säkert i alla fall få några 1000 till användare av deras konsoll sammt allt skulle bli enklare för deras trogna spelare.

Tänk er, Istället för att hålla på att skicka invites och saker som snabb medelanden som för vissa ( som några av mina vänner tex) laggar sönder dashborden när man ska öppna och läsa och det finns en stor sjangs till låsning av hela 360 maskinen så kan man sitta på msn ,, bestämma vilket server namn, hur många som ska spela, när man ska spela m.m och skicka en direkt invite på 360 msn. som man kan acceptera på en gång eller sitta och snacka vidare me polare över msn, jag menar Tangentbord funkar redan, och mus skall sanrt kunnas användas på G av en addapter som snart e på g ut, och camen som redan finns ute e ju exakt som om man skulle cama över msn, skilnaden är att man kan sitta i sängen/soffan istället för att sitta och hollka frammför datan...
microsoft tror jag skulle tjäna STORT på detta steg, men jag förstår inte varför dom inte gör det....
Tex, ps3an har en browser ( och hela mskinen komemr väll bli hackad innom en snar frammtid) men ej msn,,, så om nu 360 / microsoft vill ta sig förbi ps3an så måste dom kanske börja tänka på kommunikation möjligheter oxå ,, och msn e ett stort steg i rätt riktning i sånna fall...
som jag sa,,, mic finns, cam finns, stöd för tangentbord finns, och snart mus,,, och nångång i frammtiden en eventuell webb läsare oxå ,,,
Hoppas dock 360msn kommer i nässta uppdatering dock ,,,,

mvh/chris:)

Medlem

Jo det vore ju vettigast att köra med msn, då många redan använder det. Så länge det finns bra stöd för tangentbord och dylikt annars faller det ganska hårt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Jo det vore ju vettigast att köra med msn, då många redan använder det. Så länge det finns bra stöd för tangentbord och dylikt annars faller det ganska hårt.

Ja, det finns stöd för tangentbord redan.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Medlem

det är halvvägs. Ditt msn passport är anslutet till live på sätt och vis. Du kan logga in på xbox.com med ditt msn och skicka meddelande och se vilka som är online osv till de som sitte rpå live alltså. Att ha hela sin MSN lista i live ser jag ingen anledning till just nu. Skulle bli en aning rörigt tror jag. Men kan de separera det på något sätt så det syns i MSN att ngn sitter på live utan att bli utloggad på MSN i dator kanske skulle vara lite funktionellt


signatur

Allvarligt talat!

Medlem

Ser ingen anledning till att ha skiten på boxen, det flyter fint på PCn.


signatur
1
Skriv svar