48 timmars xbox live guld, problem?

Medlem
48 timmars xbox live guld, problem?

Hejsan allihopa!
Jag var och köpte gears of war igår kväll och jag måste säga att de är ett riktigt bra och roligt spel.

jag såg också att man kunde få gratis xbox live guld i 48 timmar på framsidan. ja funderade ett tag på om jag verkligen skulle ta det på torsdagen eller istället vänta till fredag eller lördag för att fet lira dom lediga dagarna. hur som helst så fann jag mig skrapandes för att få fram koden och börja lira online.

jag skriver in koden och trycker start. då kommer det fram en ruta till höger som säger "This code is invalid. Please enter a valid code."

Självklart blir jag förvånad och försöker igen, men samma sak händer. Läser på manualen för säkerhetensskull och då ser jag att jag även gjort allt rätt. Testar en till gång. Men det funkar inte då heller. Skriver om bokstäverna och siffrorna, funkar inte...

Nu till min rikiga fråga : Har detta hänt någon av er också ? Jag menar, om de är så här på xbox live 48 timmars provet, hur blire då om jag ska köpa 3 månader ? Och visst är det detta man ska gå in på ?

Xbox live/Xbox live marketplace/Redeem Code ? Det står "Redeem Prepaid card" på manualen men den vägrar finnas.

Hur som helst, ni kan ge mig lite svar

Medlem

Kolla ännu en gång att du skrivit rätt kod, kolla extra så att du inte förväxlat 0 och O eller 1 och I osv..

Dock sån var det inte äkta Xbox live gold man får med, utan bara nån som gör att man kan spela online, inte tanka gold demos o liknande. Dom får man snällt vänta på till veckan efter då dom släpps för silvermedlemmar


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag har kollat att jag skrivit rätt. skrivit om det typ 500 ggr. Och till och med bytt ut de bokstäver som "kan" vara andra. tex. 0 med O och D med 0 (lite konstigt men sant) osv.

1
Skriv svar