Medlem
PGR3

Halloj! Nu är det så här att jag har börjat fundera på att skaffa PGR3. Jag vet att det är ett bra tag sen den släpptes men mitt intresse för bilspel var inte så stort då, men nu har det förändrats lite. Så, är det värt att köpa det nu? Är det snyggt fasten man inte har en HDTV? Är kör känslan bra? Finns det mycket bilar? Eller kommer det en fyra snart så jag kanske ska vänta? Vill vara säker innan jag slänger ut 600kr. Tack på förhand.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

hehe, 600 kr ? spelet är så gammalt nu så du borde kunna hitta det för 300,
köpte mitt på ett EB games ställe för 299,

och jo körkänslan var riktigt bra,
jäkligt kul att köra online

och man kan ju köpa en massvis olika bilar som man har i olika garage,

så det spelet är värt att köpa,
fast kolla runt lite först,
för 600 kr så mycke ska du inte behöva betala för det, du hittar säkert det billigt nånstans.

Medlem

Det finns mycke bilar och det ser bra ut på min tv och det är en vanlig. Det kostar bara 299 kr på webhallen.com.

Medlem

Hm. Får kolla på EB igen nu i helgen.
Nja, vill inte beställa spel online.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

nej för fan stick inte till EB dom suger balle.. dyra spel som fan även PGR3 å andra launch titlar.. beställ från internet å spara en slant va e du rädd för ?

Medlem
Skrivet av Boomer:

Halloj! Nu är det så här att jag har börjat fundera på att skaffa PGR3. Jag vet att det är ett bra tag sen den släpptes men mitt intresse för bilspel var inte så stort då, men nu har det förändrats lite. Så, är det värt att köpa det nu? Är det snyggt fasten man inte har en HDTV? Är kör känslan bra? Finns det mycket bilar? Eller kommer det en fyra snart så jag kanske ska vänta? Vill vara säker innan jag slänger ut 600kr. Tack på förhand.

ahh. synd att du inte var på DH, eller det kanske du var iofs, för bland de spelen som FZ delade ut gratis låg nämligen ett par ex av PGR 3. Jag hade det redan så fick ett ex av Forza ist.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

elgiganten.....


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

du kan ladda hem bil paket från marketplace med. Kommer inte ihåg vad dom kostar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

nej för fan stick inte till EB dom suger balle.. dyra spel som fan även PGR3 å andra launch titlar.. beställ från internet å spara en slant va e du rädd för ?

Haha, är inte rädd för något. Men vill ha spelet på en gång.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Youtube-proffs
Skrivet av Boomer:
Skrivet av SWEBarb:

nej för fan stick inte till EB dom suger balle.. dyra spel som fan även PGR3 å andra launch titlar.. beställ från internet å spara en slant va e du rädd för ?

Haha, är inte rädd för något. Men vill ha spelet på en gång.

Var bor du? Mediamarkt is the place to be, spelen kostar 300 mindre än på andra ställen.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av SWEBarb:

nej för fan stick inte till EB dom suger balle.. dyra spel som fan även PGR3 å andra launch titlar.. beställ från internet å spara en slant va e du rädd för ?

Haha, är inte rädd för något. Men vill ha spelet på en gång.

Var bor du? Mediamarkt is the place to be, spelen kostar 300 mindre än på andra ställen.

Bor i gävle

Har funderat lite nu, och kollat på lite videos och så. Är Test Drive Unlimited bättre?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Mediamarkt har inte alls billigare spel rent generellt. Vissa spel är billigare än på andra ställen och en del ligger som andra dyra butiker, så det beror helt på vad du ska köpa.

Ärligt talat tycker jag nog så här i efterhand att PGR3 kändes bättre. Ingen trafik betyder mindre lotto. Man flyger heller inte omkring som man gör i TDU. Bilarna är det väl i princip samma känsla på. "Fördelen" med TDU är att du kan cruisa runt på ön, men det värdesätter inte jag. Gör du det så är det kanske lite mer inlevelse i TDU är PGR, där du bara hoppar mellan racen. Sist jag spelade TDU för nån månad sedan kunde man inte spela online racing för det var helt värdelöst. Det laggade så brutalt att man bara grät. Dock slipper man bli puttad i röven hela tiden som i PGR.

Jag tycker bättre om PGR för det är mer nöta och mer klara fördelar med att köra sina race. I TDU så försvinner alla pengaproblem efter en liten stund och sedan kan du köpa allt. Vill du köra "perfekt" kör på PGR. Vill du ha lite mer casual så kör på TDU.

Youtube-proffs
Skrivet av Karmalicious:

Mediamarkt har inte alls billigare spel rent generellt. Vissa spel är billigare än på andra ställen och en del ligger som andra dyra butiker, så det beror helt på vad du ska köpa.

Fattar inte riktigt varför alla deras spel är grymt mkt billigare? Gears of Wars kostade 399 när det blev releasat, om du hittar det billigare någon annan stans tell me.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Polish:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av SWEBarb:

nej för fan stick inte till EB dom suger balle.. dyra spel som fan även PGR3 å andra launch titlar.. beställ från internet å spara en slant va e du rädd för ?

Haha, är inte rädd för något. Men vill ha spelet på en gång.

Var bor du? Mediamarkt is the place to be, spelen kostar 300 mindre än på andra ställen.

Bor i gävle

Har funderat lite nu, och kollat på lite videos och så. Är Test Drive Unlimited bättre?

Båda är förvisso bilspel. Men det är 2 helt olika idéer bakom. Vill du ha en riktig utmaning och köra "banracing" ska du bråka med PGR3. VIll du handla fritt och dundra runt på en Ö och tävla lite då & då ska du skaffa TDU. Sen Får TDU ett extra liv tack vare Live... Det tål att nämna att jag tycker att pgr 1 är bäst av de 3. Man kan inte köra på ställ med en Aston martin Vanquish som i 1'an i de 2 övriga


signatur

Allvarligt talat!

Medlem

Testade PGR 3 demot och TDR demot. Blev som förälskad i PGR 3. Blir definitivt ett köp. TDR får vänta ett litet tag till. Tack för hjälpen alla soetizar!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Karmalicious:

Mediamarkt har inte alls billigare spel rent generellt. Vissa spel är billigare än på andra ställen och en del ligger som andra dyra butiker, så det beror helt på vad du ska köpa.

Fattar inte riktigt varför alla deras spel är grymt mkt billigare? Gears of Wars kostade 399 när det blev releasat, om du hittar det billigare någon annan stans tell me.

Det kostade 399 på elgiganten också. Men nu är det ett spel. Det finns fler spel...

Så än en gång då. En del spel är billigare på än på andra ställen (Gears of War var t ex billigare än på de flesta andra ställen) men långt ifrån alla. De flesta titlarna kostar ungefär som de kostar på Webhallen och andra ställen. Ibland är de dyrare.

Medlem

Beställde GoW från elgiganten för en vecka sen!


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

GoW 399kr på elgiganten.

Medlem

Ehm... Varför skriver alla vad GoW kostade? Det var inte det jag ville veta. :/


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar