Dead Rising Problemlösning.

Youtube-proffs
Dead Rising Problemlösning.

Kära medlemmar, har en fråga.

Idag satte jag igång Dead Rising, har haft det sedan det släpptes men aldrig fått tummen ur, blev förvirrad av alla uppdrag osv, men nu förstår jag att man får helt enkelt köra om spelet flera gånger så att säga

Hur som helst, stör mig på dessa fängelsekillar som åker runt och skjuter mig och mina flickvänner jag drar förbi med i parken.

HUR ska man döda dom? Jag antar att det har något med propanflaskorna som står runt omkring överallt. Ska man kasta dom på dem? hur?

Tack på Förhand, mvh Polish


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jag dödade dem genom att ha haglan och skjuta skytten vid rätt tilfälle. Går ganska lätt, men även om du dödar dem kommer dem tillbaka när du går in i området igen >_<


signatur

Videomupp

Inaktiv

Hämta submachinegunne i paradise plaza. Gå ut och försök att lura in killarna i ett träd och skujt loss på han som sitter vid gunnen. Nu kan du gå fram och häkta loss vapnet som är bak på bilen. försök att lura in dem i ett träd igen, och skut loss på föraren.

Dom kommer att spawna igen efter ett tag, men det är bara för att man ska kunna få tag i det bästa vapnet i spelet mer än en gång. Upprepa då du vill ha vapnet. Men det går att smita förbi dem annars också.

Inaktiv

Vad jag läst så skall de inte komma tillbaka om du förstör deras jeep. Har dock aldrig provat. Kom ihåg att du får en achievement - "Carjacker" - om du sätter dig i jeepen.


signatur

Just Another Noob
Jocke

Youtube-proffs
Skrivet av siggson:

Hämta submachinegunne i paradise plaza. Gå ut och försök att lura in killarna i ett träd och skujt loss på han som sitter vid gunnen. Nu kan du gå fram och häkta loss vapnet som är bak på bilen. försök att lura in dem i ett träd igen, och skut loss på föraren.

Dom kommer att spawna igen efter ett tag, men det är bara för att man ska kunna få tag i det bästa vapnet i spelet mer än en gång. Upprepa då du vill ha vapnet. Men det går att smita förbi dem annars också.

var exakt ligger sub machine gun?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

I fontänen i Al Fresca Plaza, alltså inte Paradise..


signatur
1
Skriv svar