Medlem
Live Arcade

Tänkte kolla vilka spel ni har, och rekommenderar, av Arcadespelen till 360n

Har själv Doom och Mortal kombat 3. Doom är bra, och coopläget är grymt kul ibland, men man måste nog vara doom fantast för att gilla det fullt ut. Tur nog bor jag med en av Faluns största doom älskare så han fixar biffen om vi säger så

Mortal combat 3 var extremt kul imo, eftersom jag aldrig lirat ett MK spel tidigare och det har verkligen ett... speciellt spelsätt. Riktigt svårt dock tycker jag ^_^

Sen ska jag nog köpa Geometry wars för trailen var grymt kul, och jag har 500 poäng över

Så, vilka spel har ni och kan rekomendera?


signatur

Videomupp

Youtube-proffs

Wildthing, om du inte har för dig något imorgon så är jag riktigt sugen p åatt köpra lite Coop på Doom, älskar spelet, skaffade hela idag och jag ska nog spela imorgon om denna sjukdomen inte går över...

Finns ett annat arkad spel som är grymt, Wik.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Wildthing, om du inte har för dig något imorgon så är jag riktigt sugen p åatt köpra lite Coop på Doom, älskar spelet, skaffade hela idag och jag ska nog spela imorgon om denna sjukdomen inte går över...

Finns ett annat arkad spel som är grymt, Wik.

Name the time ^_^ Jag är upptage ett bra tag, men min doomgalna polare säger att han är up for it om jag inte kan Adda bara mitt gamercard så får vi väl se när


signatur

Videomupp

Youtube-proffs

hmm, har för mig att jag addat dig, finns A Bladkvist på din lista?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Har visserligen inte vart online på Live dem senaste dagarna, så det är nog bara jag som missat. annars så addar jag dig

Aja, någon mer som har arcade spel att rekomendera? Tycker Zuul (eller vad det nu hette) är lite beroendeframkallande btw. Blir antingen det eller geometry wars. Någon åsikt om fullversionerna på dessa?


signatur

Videomupp

1
Skriv svar