Webläsare till Xbox360 ?

Medlem
Webläsare till Xbox360 ?

skall det komma webläsare till xbox 360 ?
och isåfall kan man surfa i stort sett som vanligt jämnfört med pc eller vad ?

Ingen har ju tydligen testat Wii s webläsare än, men skulle förmoda att Xbox360 och Wii s webläsare kommer ha samma funktion i stort sett.

Flakmonkey

Det ryktades väl om det för ett tag sen? Inget som Microsoft bekräftat dock

Medlem

har iaf hört nu att det blir en 100 gigs hdd till Xbox 360 rätt så snart

Flakmonkey

Det är också ett rykte, men som inte Microsoft bekräftat... afaik iaf ^^

Inaktiv

Det känns väl nästan som om Microsoft kommer hänga på trenden iom att båda konkurrenterna har webbläsare. Men man vet ju aldrig...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Var väl Opera i Wii? Så då blir det väl någon IE7-variant till 360n.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Var väl Opera i Wii? Så då blir det väl någon IE7-variant till 360n.

Japp, det är Opera i Wii


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

om det är opera i Wii hoppas då att det blir hårdrock i Xbox 360

Medlem

Noo! HipHop!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

och jovisst kommer det en 100 gigs hd till xbox 360. om inte då ljuger svenska xbox telefon supporten, för det va dom sa det när man frågade.

Medlem

Woho! Fast... då måste man ju köpa MemoryCards för att föra över sparfiler


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Knirk:

och jovisst kommer det en 100 gigs hd till xbox 360. om inte då ljuger svenska xbox telefon supporten, för det va dom sa det när man frågade.

Telefonsupport-folket är inte alltid att lita på. Tror inte på det för fem öre förens jag har sett/hört ett officiellt bekräftande.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

fast det är ju väl ganska logiskt att det kommer större hd, hd s är ju inte dyra,
vad är det egentligen så speciellt med xbox 360 s hd eftersom den kostar 1000 kr ?

en pc hd på 20 gig kostar ju noll kronor typ

Medlem

Knirk såg nån bild på den, ser mer eller mindre ut som en vanlig hdd, men denna är ju stoppad in en box med microsofts märke på, alltså 1000:- Enkelt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Knirk såg nån bild på den, ser mer eller mindre ut som en vanlig hdd, men denna är ju stoppad in en box med microsofts märke på, alltså 1000:- Enkelt.

Så det kommer bli som en extern HDD till datorn? Fy f*n va nice!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

uh va? Det jag snackade om var den nuvarande disken, nån plockade isär lådan och tog en bild. Innuti sitter det mer eller mindre en helt vanlig disk så vitt jag kunde se, som microsoft sen kränger för 1000:-

Den nya disken på 100gb eller vad det blir är ju hitils bara ett rykte som microsoft dementerat så inte det blekaste vad som kommer.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

uh va? Det jag snackade om var den nuvarande disken, nån plockade isär lådan och tog en bild. Innuti sitter det mer eller mindre en helt vanlig disk så vitt jag kunde se, som microsoft sen kränger för 1000:-

Den nya disken på 100gb eller vad det blir är ju hitils bara ett rykte som microsoft dementerat så inte det blekaste vad som kommer.

Oh... förstog inte det.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Wardancer:

uh va? Det jag snackade om var den nuvarande disken, nån plockade isär lådan och tog en bild. Innuti sitter det mer eller mindre en helt vanlig disk så vitt jag kunde se, som microsoft sen kränger för 1000:-

Den nya disken på 100gb eller vad det blir är ju hitils bara ett rykte som microsoft dementerat så inte det blekaste vad som kommer.

Oh... förstog inte det.

Vad han menar är att sjävla 20GB hårddisken (det som är innuti plasthöljet eller vad det är) ser likadant ut som en vanlig PC-hårddisk och att det du betalar för är märket Microsoft.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

finns MCE Webb browser.. man måste ju då ha Media Center.

Medlem

Det speciella med den hårddisken är ju det att den klarar av de krypteringar och dylikt som 360n användare, det gör inte vilken 2,5"sata-disk som helst


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Skitsnack, det är bara för att det inte ska gå att sätta i en vanlig sata disk som kostar hälften så mycket


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Skitsnack, det är bara för att det inte ska gå att sätta i en vanlig sata disk som kostar hälften så mycket

Ja? Det var väl det jag sa?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar