Xbox 360 Live frågor..

Medlem
Xbox 360 Live frågor..

Jo nu är det såhär har länge funderat på att införskaffa mig ett xbox 360 premium nu och antar att när jag väl börjar spela så kommer jag ägna en hel del tid multiplayer, speciellt nu när GOW har kommit, verkar så sjukt grymt, iaf till frågan...

Xbox Live silver som man får till när man köper ett xbox 360, går det att lira online på det eller är det en pengautsugning så man måste köpa xbox live gold får ett år för att kunna lira. Menar det blir en helt del pengar att lägga ut för allt detta,

xbox 360 Premium: 3500:-
Gears Of War: 400-500:-
xbox 360 live gold: 500:-

4500:- det är bra mycket pengar haha. Är det verkligen värt det?

Är helt såld på det jag sett med GOW :heart:


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Youtube-proffs

Fråga #1, har du en HD TV?

Om ja, Värt det, GOW är grymt bra.

Om nej, köp tv, GOW är grymt bra.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Fråga #1, har du en HD TV?

Om ja, Värt det, GOW är grymt bra.

Om nej, köp tv, GOW är grymt bra.

Naj har ju inte HD TV, men borde det inte vara grymt ändå?:P


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Medlem

Jo det är grymt endå, du behöver absolut inte en hd-tv, men det hjälper ju speciellt vid coop om man har en stor


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

låter bra det, tråkigt dock att ingen kan svara på mina frågor angående live silver, måste väl finnas någon som är erfaren xboxare


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Medlem

Det går inte att spela online med silver bara tanka demos osv.

Medlem

jag har ingen HDTV ska köpa nästa månad eller 2 och gow ser bra ut och det funkar bra att spela


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Sen kan du köpa Xbox360 bundle med GOW för ca 3600-3700 på ett flertal ställen. Däribland www.komplett.se , kapar ner lite på priset iallafall


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Sen kan du köpa Xbox360 bundle med GOW för ca 3600-3700 på ett flertal ställen. Däribland www.komplett.se , kapar ner lite på priset iallafall

Tack för tipset, ska kika lite om det kan existera i nån affär här i stan så ska jag allt köpa det, måste sälja lite fonder först haha..


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Medlem

när du signar upp pålive första ggn får du dessutommöjligheten att prova gold gratis en månad. Så du kan vänta med live pengarna. Sen kan du välja tre sätt att betala för det, 69 i mån, 199 eller 500 nånting för 3 resp. 12 månader

Medlem
Skrivet av Layne:

när du signar upp pålive första ggn får du dessutommöjligheten att prova gold gratis en månad. Så du kan vänta med live pengarna. Sen kan du välja tre sätt att betala för det, 69 i mån, 199 eller 500 nånting för 3 resp. 12 månader

Ah köpte xbox 360 premium idag med gears of war + en extra dosa och har suttit och spelat coop med en polare till kl 0000 var så sjukt kul och svårt att slita sig från soffan, fast tillslut fick ryggen för mycket att sitta hukad framför tvn i 6 timmar, det var fan det roligaste spelet jag spelat, så sjukt snyggt och sådan härlig inlevelse, att lira fps på dosa var inga problem alls, men aja iaf, påtal om det där med xbox live gold, om man ska testa på den där månaden måste man inte registrera sig och så med kreditkort? Vill gärna slippa slänga ut kreditkort faktiskt... :heart: GOW


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Medlem

Nae du behöver inte ens kredit kort för att betala för live, du kan köpa så kallade prepaid cards i de flesta spelbutiker, antingen över disk eller över nätet. Du bara registrerar dig och fyller i koden du borde fått med boxen så låser du upp din gratis månad


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Kommer inte ihåg stegen, men det ska finnas 'testa Live Gratis 1 månad' i account management har ja för mej. Lämna inte ut nå kort nr eller la in nån kod för det. Ska inte vara svårare än så.

Medlem

du kan köpa GOW på el giganten för 399:-


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

du kan köpa GOW på el giganten för 399:-

Jo, been there, done that!


signatur

"Da Funk Back To Da Punk"

Medlem

elgiganten är plånbokens bästa vän

1
Skriv svar