billigt Premium paket

Inaktiv
billigt Premium paket

Yo.

köpte faktiskt 360in idag på Elgiganten gick på 2240 kr.

går nog inte hitta billigare? Webhallen? hallå eller?.. ni ligger nog efter lite...

Medlem

2240 spänn för premium? Du menar 3290.


signatur
Medlem

Kul att du fick det till det priset

Tror Elgiganten köpt in ett vansinnigt stort lager inför julen, och kan sälja det till ett riktigt fördelaktigt pris.

Edit: Nu när jag kikar på sidan blir jag lite tveksam. Priset på en Core ligger på 2490 kronor. Så under det för en Premium..?

Medlem

när jag köpte mitt 360 så kostade premium nästan 4000 kr


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

skrev visst fel mena 3290 men det e ändå sjukt billigt.. om man jämnför me andra:)

Medlem

Problemet är att det gått åt som fan Finns inte i nätbutik, eller dem närmast mig


signatur

Videomupp

Medlem

Kan sägas att om man klickar på webhallens länk på www.pricerunner.se så får man den för 3399. det erbjudandet plus GOW blev billigare än Gow bundeln för mig ^_^ 200 spänn billigare än webahllens orginal


signatur

Videomupp

Medlem

Hittade en nätbutik som sålde premium för 3100kr, tänkte beställa under helgen, men när jag kollade så hade dom höjt priset, på en söndag tom.

Dom hade tydligen fått sålt en hel del, 20+ typ.

Medlem

köpte ett 1 veckas gammalt ex på tradera för 3900kr med 4hk och lite mer tilblehör + spel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

fue
Medlem

Köpte nyss 360 från webhallen för 3390:- (300 kr billigare pga. pricerunners, hade ett erbjudande med webhallen.)

fyndigt pris enligt mig, ska bli ruskigt skoj att börja spela, aldrig ägt en xbox, varit en sony-fanboy

Medlem
Skrivet av fue:

Köpte nyss 360 från webhallen för 3390:- (300 kr billigare pga. pricerunners, hade ett erbjudande med webhallen.)

fyndigt pris enligt mig, ska bli ruskigt skoj att börja spela, aldrig ägt en xbox, varit en sony-fanboy

hundring billigare om du knatar ner till elgiganten på kungsgatan istället.

1
Skriv svar