Hur är känslan i 360?

Medlem
Hur är känslan i 360?

Hej, jag hade tänkt att införskaffa xbox360, men asså hur är känslan i kontrollen, jag gillar mus o tangentbord, det e en rädra känsla där, men med en liten joystick borde det vara et minus. kan man koppla in tangentbord o mus på en 360? och hur flytter spelen på 360 sista jag provade need for speed mostwanted på 360 så hackade det lite helta tiden, hänger sid 360 någon gång?


signatur

Snusar till varje pris!

Inaktiv

Du kan koppla in ett USB tangentbord men ingen mus. Kontrollen är lätt den bästa som finns till konsol. Om nu inte Wii skulle vara bättre förstås;P


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av eDy:

Du kan koppla in ett USB tangentbord men ingen mus. Kontrollen är lätt den bästa som finns till konsol. Om nu inte Wii skulle vara bättre förstås;P

Du kan väl inte använda tangentbord till spel?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Nej, bara skriva meddelanden. Bättre än att skriva med handkontrollen dock. Ska komma ett 360-tangentbord tydligen.

Medlem

är man van med mus+tangentbord speciellt då i FPS spel så är det bara att börja vänja om sig om man ska spela på konsol och inte ge upp, tillslut sitter det.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Att Need for Speed hackar beror på att det är ett skitspel från EA, ett multiplattforms spel. Deras spel är inget man ska bedöma 360´n efter.

Medlem

Lite negativt med xbox 360 är att det är mest fps spel.
Lite äventyrs , plattforms spel vore kul.
Gärna nåt sim city och sims också.

När det gäller sport spel så är det lite bättre.

Spel liknande twisted metall som finns på ps2 vore kul.
vet att det finns ett liknande som sega gjort
*Full Auto* men det är riktigt uselt.

Burnout revenge 4 är fint. men inga vapen finns

just nu känns iaf xbox 360 mest som en fps konsol

Inaktiv

jag är en utav dem som sagt att det går väll inte att spela fps på konsol, men ack så fel jag hade. Ibörjan på förra året så satt jag bär med ny 360 och Call of duty 2 dem första, låt säga, 4-6 timmarna så kännas det hopplöst att kontrollera två joysticks på en gång, men man vänjer sig det kan jag lova. Och nu sitter jag här med uppföljaren och njuter av grafiken : )

Inaktiv

Skulle vara riktigt nice om man kunde använda tangentbord till BFME2.

Medlem
Skrivet av swe_N01:

[...] Och nu sitter jag här med uppföljaren och njuter av grafiken : )

Grafiken? Inte de underbara kontrollerna då?

1
Skriv svar