Medlem
Oblivion!

Hejsan alla FZ:are!
Jag har köpt Oblivion till min 360 och som alla andra tycker jag det är ett grymt spel hur som helst, jag har lite frågor angående spelet.

Ja joinade dark brotherhood för någon dag sedan, och jag är nästan klar med alla questen men har fått, dvs, ocheeva, dead drops osv. Och alla är klarade på ca 8 timmar. då undar jag, är der ovanligt snabbt ? för att de känns som så lite quest...

Min andra fråga : Jag är ju en liten "tjuv/lönnmördartyp" i spelet och har joinat thieves guild. och undrar, är det många quest i thieves guide ?

Nu till min lite större fråga : Vart får man de andra questen förutom thieves guild och dark brotherhood ? för jag menar, jag känner inte för att joinar fighters / mages guild beroende på den gubben jag är. och alla questen i dark brotherhood och thieves kan väl knappast ta upp en fjärdedel av spelets speltimmar ? eller, kan det de ? isåfall måste thieves guild questen ta upp VÄLDIGT många timmar. för det känns nästan omöjligt att hitta quest från townsfolket.. hursomhelst, ni kan ju guida mig lite!

hoppas ni förstod mig. go with christ!

Medlem

Det är bara att göra quests för alla guilds man behöver inte skippa nån bara för att man är en viss spelare, sen så tycker jag det är väldigt mycket quests i spelet, men det kanske är för att jag är med i alla guilds


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Fighters guild tog en evighet att göra klart. Guilden passar nästan alla karaktärer imo.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Det bästa med Fighters guild är att man får mycket pengar när man har kommit långt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ok, nu har jag dock en fråga till. Jag har ju som sagt joinat thieves guild, och jag gör questet när man ska ta saker för 50 "bounty". Och grejen är att varje gång jag tar mig in i någons hus (vid sisådär midnatt) eller affär, så kommer alla jävla vakter hela tiden. varför gör dom det ? då kan man ju inte klara questet.

Medlem
Skrivet av Peppeoll:

Ok, nu har jag dock en fråga till. Jag har ju som sagt joinat thieves guild, och jag gör questet när man ska ta saker för 50 "bounty". Och grejen är att varje gång jag tar mig in i någons hus (vid sisådär midnatt) eller affär, så kommer alla jävla vakter hela tiden. varför gör dom det ? då kan man ju inte klara questet.

Du får vara lite mer försiktig. Se till att inga vakter ser dig, och helst ha en osynlighets spell eller nått. Sen när du är inne i byggnaden, eliminera allt levande så snabbt och tyst som möjligt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Jag vet inte om man är tvungen att göra det men jag trycker alltid in smygknappen. (ser ögat i mitten av skärmen)

Brukar inte hända mig att några vakter kommer, har dock en steath build på min gubbe...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

1
Skriv svar