xbox vs xbox 360 grafik

Inaktiv
xbox vs xbox 360 grafik

Tja.

Om jag köper en 360 och spelar samma spel på samma tv tror ni det blir nåt märkvärdigt effekt då på grafiken och upplevelsen?:\

Nån som har koll på grafikmässigt jämnförelse mellan 360in och den gamla xboxen?.

Ja använder gamla xboxen och en vanlig bildrörs tv och testade call of duty 3 nyss som jag köpt.

Grafiken blev faktiskt rätt så dålig.. tyckte det sög plus att världen va kass.. Ain sög oxå. det regnade ute men träden va heeelt vindstilla inte ett löv rörde sig ens. men har detta kanske med att gamla boxen inte klarar av sånt?.

lite confused..

/paralyzer

:\

Medlem

Om du kör gamla Xbox-spel på 360n blir det ju ingen dirket skillnad men om du däremot kör 360-spel på 360n blir det ju självklart skillnad. Det säger sig väl rätt själv, varför skapa en ny konsol om det är någon skillnad?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

jag hoppas du inte blandar ihop xb360 och xbox spel, det är helt olika spel du får inte bättre grafik av att köra in xbox spel i en 360.
du måste ha 360 versionen av spelet.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Paralyzer, lämna tillbaka spelet och köp en 360 och samma spel, då lär du märka skillnad, hdtv eller ej.

Inaktiv

Det är en grafisk skillnad mellan versionerna. När det gäller AI tror jag inte det är några större skillnader däremot.

Klart du ska skaffa en 360. Gör stor skillnad även på en vanlig TV.

Inaktiv

nej det gör inte stor skillnad. det gör xtrem skillnad

1
Skriv svar