Inaktiv
Webhallen

Hömm, de står att Gears of War collector's edition är [FULLBOKAD] på webbhallen...

Någon som har erfarenhet och vet ifall de får in fler eller?:\


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Jag förbokade detta på Webhallen för lite mer än en vecka sedan. Hoppas inte det var för sent. Den stod dock inget om att den var fullbokad vid det tillfället men man vet ju aldrig. De har även höjt priset med 50 kr sen jag bokade. Tror ni de lägger på detta på fakturan eller är det priset vid beställningstillfället som gäller?

Det var ett tag sen jag förbokade något på Webhallen. Då brukade de ofta skicka spelet så man hade det dagen innan det egentligen släpptes, vilket var en av anledningarna jag gillade dem. Brukar man fortfarande få spelet dagen innan, eller är de mer strikta med datumen numera?

eDy: Svårt att säga. Jag skulle gissa på att det tar minst en vecka innan de får nästa leverans, men detta är som sagt en gissning från min sida.

Inaktiv

Usch så länge orkar jag inte vänta...

Beställde ifrån spelportalen. De var de enda som hade Collector's Edition kvar. Jag har beställt några spel från Webhallen och jag gillar de. Fast kollade på Pricerunner och jag tror de sitter på de högsta priset.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

@ Marv. Tror att priset som står är det priset du får betala. Fast det förståss, ibland så står det ju att "vi tar oss rätten att ändra priset" eller dylikt


signatur

Videomupp

Inaktiv

Såg att Call of Duty 3 var regionsfritt på Play-asia. Riktigt mycket billigare att beställa därifrån om någon är sugen.

Personligen tillåter min ekonomi mig endast att köpa 1/månad


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Bokade Collectors Edition när de hade priset på 599:- för några veckor sedan. Såg att de höjt till 649, sedan 699. Dessutom fullbokat, ajaj...

Medlem

Dom kan väl inte höja priset för dom som redan bokat & betalat?

Såg att Gears of War kostade 399:- hos elgiganten (eller om det var siba), ruskigt billigt.

Medlem

såg också att gow kostade 399 hos eliganten, riktigt kap.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Crenshaw: Nej jag tar för givet att mitt pris på 599:- står sig. Tycker synd om de som inte var ute i god tid bara.

Medlem

Jag såg att de hade skickat mitt ex. idag så jag får det kanske imorgon. Imorgon kommer de också och hämtar min Xbox360 för att skicka den till Tyskland för reparation. Timingen är så perfekt så man undrar om det verkligen kan vara en slump.

Nåja, jag får sitta och dregla över boxen ett par veckor.

Medlem

Min polare hörde just med Webhallen vilket pris som gäller. Det pris som sades då du beställde gäller.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Min polare hörde just med Webhallen vilket pris som gäller. Det pris som sades då du beställde gäller.

Haha, jäkla gött!

Kollade och dom har också skickat mitt ex, hoppas det kommer imorgon...

Inaktiv

Wooohoo fan va nice! Jag fick både Cod3 och Gears of Wars i postlådan nu


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Borde också få mitt snart. Typiskt att det ska vara reklam idag, annars brukar dom vara riktigt snabbt.

Medlem

Horpost!!! Kom med mitt Gears fö fan ;D


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Yes! Nu kom avin, bara att springa och hämta det. Plus cola och en massa snask såklart.

Medlem

Crenshaw u lucky bastard


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv

Ja så fick man det, åhhh vilken fin box! Då får kriget börja...

Medlem

*står vid brevinkastet och väntar* kom då posten.... HALLÅ! Posten kom då.......


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av RealDaBratt:

Ja så fick man det, åhhh vilken fin box! Då får kriget börja...

Collectors Edition?

Nästan synd att man inte har boxar där man bor. :\

Inaktiv

Japp Collectors, riktigt läckert. Får numera hedersplatsen i vardagsrummet. Jag kräver att alla gäster dyrkar det heliga altaret!

Medlem

Har just öppnat den själv, riktigt snygg. Skiv-omslaget var väl lite tunt, men skivan kommer ändå sitta kvar i min 360 länge...

Playtime!

Inaktiv

Fan va kul det är! Bästa liret


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Har lirat i ungefär 4 timmar nu, helt underbart spel. Filmsekvenserna är grymt snygga, bästa jag sett.

Inaktiv

Ja cutscenes är grymt snygga, påminner om wow upplevelsen jag hade vid Halo2. Skillnaden är att ingame grafiken är nästintill lika snygg...

Medlem

Ja, mellansekvenserna är ju in-game, så det är inte så underligt..

Inaktiv

Javisst är de det. Halo 2 var väl även det realtidrenderat?

Tycker spel ofta är betydligt snyggare i cutscenes än ingame oavsett om det är realtid eller förrenderat tyvärr. Men vi går nog mot bättre tider. Känns mycket mer "äkta/levande" med realtidsrenderade scener naturligtvis.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Ja, mellansekvenserna är ju in-game, så det är inte så underligt..

Vissa är dock "förinspelade", är väl för få högre framerate i de tyngre scenerna.

Medlem

Jo det kan ju behövas i en del scener. Sen så byter de ju ofta ut modellerna och texturerna i in-game-sekvenser till motsvarande i högre kvalitet. Vanligtvis när du springer omkring i tung action lägger du inte märke till att gubben saknar några polygoner, och inte har riktigt detaljerade nitar och skarvar.

Lite synd bara att framerate droppar så mycket i de sekvenser där det är in-game.

1
Skriv svar