Medlem
Eragon Demo

Läste att Eragon-demot just släpptes, självklart endast för Guld-medlemmar...

Måste bara älska MS och deras girighet.

Inaktiv

fy fan va dåligt demot var inget att var ledsen över.
sämsta jag spelat på 360n nästan tror jag. brrr..läskigt dåligt

Medlem

Det är första gången jag sett att man måste vara Guld medlem för att få ladda hem ett demo. Jag hoppas att detta inte blir standard i framtiden.

Inaktiv

Verkligen tråkigt spel


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Har inte kopplat upp mig på Live på flera veckor nu för att spela eller tanka något demo. Inget alls som känns lockande, och höra åsikter om detta demo är inte direkt uppmuntrande heller. Känns som om Gears är det som kommer få mig att plugga i nätverkskabeln igen..

Medlem
Skrivet av Marv:

Det är första gången jag sett att man måste vara Guld medlem för att få ladda hem ett demo. Jag hoppas att detta inte blir standard i framtiden.

Tyvärr kommer det nog bli det. Vi med silver får vänta ett tag innan man kommer åt det.

Skönt att man inte missar något, inte läst ett snällt ord om spelet.

Medlem

Nej ni missar verkligen ingenting.
Riktigt skräp. Några hyffsat intressanta animationer för combo's men det va väl allt.
Grafikmässigt ser det ut som ett Xbox 1 spel som portats till PC eller liknande (vilket borde vara kriminellt). Löjlig voice-acting så det kryper av obehag i kroppen, tänkt dig en riktigt "B" B-film. Svaga kontroller, ingen fri kamera, och allmänt tråkig fighting.
Jag känner inte till filmen det ska baseras på eller vad storyn egentligen är men personligen så har jag iaf ingen lust att spela ett spel med en huvudkaraktär som ser ut och verkar vara en mjäkig liten fjortispojke som förmodligen kommer att "byta kön" om nåra år.
Mitt råd: Titta bort och glöm det här "spelet".


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Inaktiv
Skrivet av Crenshaw:
Skrivet av Marv:

Det är första gången jag sett att man måste vara Guld medlem för att få ladda hem ett demo. Jag hoppas att detta inte blir standard i framtiden.

Tyvärr kommer det nog bli det. Vi med silver får vänta ett tag innan man kommer åt det.

Skönt att man inte missar något, inte läst ett snällt ord om spelet.

De (M$) påstår själva att anledningen är att eftersom belastningen är som störst precis när någon släppts så ger man de som betalar för tjänsten fördelen att få ladda ner före de som inte betalar, och därmed kan man öka nerladdningshastigheterna för alla. Och så länge de med silver får tillgång till det efter några dagar så tycker iaf jag att det är okej.

Medlem

dungeons & dragons på xbox wannabe enligt mig... ruskigt dåligt var det...

Inaktiv

Joo, spelet var skitdåligt! Boken däremot är absolut läsvärd!!!

1
Skriv svar