Bästa fighting spelet ???

Medlem
Bästa fighting spelet ???

Bästa fighting spelet till 360 ..Dead eller Fight night ...eller något helt tredje. Sedan undrar jag om någon känner till någon som moddar i Malmö ?

Medlem

Tao Feng: Fist of the Lotus. Visserligen till XBOX men det borde funka till 360 också


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Flakmonkey

Dead or Alive och Fight Night är ju två helt skilda fightingspel, så det beror helt på vad du är ute efter. Sen har du ju Street Fighter 2 som du kan köpa via Xbox Live Arcade och det är som Street Fitghter 2 ska vara helt enkelt ^^

Medlem

Mortal Kombat 3 Ultimate finns ju också! Fy fan vad roligt det var att sitta och göra fatalities och sånt när man var liten
Kommer ihåg att man kunde bli en dinosaurie med nån gubbe och käka upp motståndaren hehe.

Annars skulle jag säga dead or alive 4 om man har bra tålamod.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Mortal Kombat 3 Ultimate finns ju också! Fy fan vad roligt det var att sitta och göra fatalities och sånt när man var liten
Kommer ihåg att man kunde bli en dinosaurie med nån gubbe och käka upp motståndaren hehe.

Annars skulle jag säga dead or alive 4 om man har bra tålamod.

det var en drake man kunde bli. Själv har jag aldrig gjort någon fatalitie :(. Kommer inte på vilken knapp man ska trycka.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Måste ju säga att SFII är en fet rip-off. De har inte gjort spelet ens minimalt upp-hottat, och så tar de ganska rejält betalt för det.

DoA4 är väl det bästa fightingspelet, men tyvärr säger inte det så mycket. DoA är och förblir ett naabigt spel.

Fight Night 3 är kul, men det känns inte så speciellt mycket bättre än Fight Night 2. Har man kört Fight Night 2 kan man lika gärna köra en runda till i det spelet. Kanske att Hay-makers inte är riktigt lika dominerande i 3:an

Överväger du ens Rumble Roses så... ja, då förtjänar du att spela skitspelet. Det är den sämsta skiten, ever. WWE, som släpps snart, är ett fantastiskt spel i jämförelse, även om det kanske inte riktigt är ett spel som faller mig på läppen heller.

Det är helt enkelt uselt med fighting till 360 än så länge. Det är PStwo som gäller helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Måste ju säga att SFII är en fet rip-off. De har inte gjort spelet ens minimalt upp-hottat, och så tar de ganska rejält betalt för det.

Det är en klassiker, och man ändrar inte på en klassiker, då blir folk sura. Om dom gjorde det skulle dom ta ännu mer betalt...

Förresten, hur mycket kostar spelet i SEK?

Medlem

Varför tror du att det heter Street Fighter II?
Kostar väl runt 100-140 kr. Inte helt säker, men tror det ligger på 1400 points

Medlem

Nej, Hyper Fighting kostar 800MP.

1
Skriv svar