Fråga kring xbox360

Medlem
Fråga kring xbox360

Tjopp, Jag funderar på att skaffa en Xbox360 ja me

Men jag undrar om man verkligen behöver den där 20gigs hårdisken som följer med premium versionen eller om det räcker met att köpa Core och sen köpa till minneskort och så. Går det att ladda ner t.ex Gears of war demot eller Rainbow six: vegas demot även om man inte har 20gigs hårddisken?

ni som vet ^^

Tack för svar...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Du SKA köpa Premium. Du MÅSTE ha allt som finns i den. Ett demo ligger runt en gig. Minnes korten är bara på 64mb.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ja du måste!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Laxen:

Tjopp, Jag funderar på att skaffa en Xbox360 ja me

Men jag undrar om man verkligen behöver den där 20gigs hårdisken som följer med premium versionen eller om det räcker met att köpa Core och sen köpa till minneskort och så. Går det att ladda ner t.ex Gears of war demot eller Rainbow six: vegas demot även om man inte har 20gigs hårddisken?

ni som vet ^^

Tack för svar...

om du vill ladda ner saker så behöver du en hårdisk. Plus att det inte kommer någon gears of war demo.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Laxen:

Tjopp, Jag funderar på att skaffa en Xbox360 ja me

Men jag undrar om man verkligen behöver den där 20gigs hårdisken som följer med premium versionen eller om det räcker met att köpa Core och sen köpa till minneskort och så. Går det att ladda ner t.ex Gears of war demot eller Rainbow six: vegas demot även om man inte har 20gigs hårddisken?

ni som vet ^^

Tack för svar...

om du vill ladda ner saker så behöver du en hårdisk. Plus att det inte kommer någon gears of war demo.

Har för mig att det skulle komma efter releasen.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Alla jag vet som köpt core har sedan ångrat sig när dom inser att en hårddisk är ett måste och trådlösa hks är spelvärldens mest underskattade tillbehör.

Medlem

Okej, tack för alla svar... Vilket blir billigast att göra:

Köpa en full stock Xbox 360 Premium..

eller

Köpa en Xbox 360 Core och sedan köpa till ett minneskort och en Hårddisk?

Tack


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Okej, tack för alla svar... Vilket blir billigast att göra:

Köpa en full stock Xbox 360 Premium..

eller

Köpa en Xbox 360 Core och sedan köpa till ett minneskort och en Hårddisk?

Tack

Det blir billigare att köpa Premium. En fråga också... varför skulle du köpa ett minneskort och sedan en hårddisk till Core?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Trodde att det skulle bli billigare... men ack så fel jag hade.

Tanken var väl från början att jag skulle köpe en begangnad 360 Core där personen redan köpt minneskort, sen skulle jag köpa en begangnad hårddisk för runnt 500... då skulle det bli typ 2500 - 3000. Men sen insåg jag att det bar hopplöst. För en begangnad 360 premium kostar runt 3000 endå... så shit the same, får se vad pengarna räcker till


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar