Varför Xbox och xbox360 suger

Inaktiv
Varför Xbox och xbox360 suger

http://tinyurl.com/ancps

Läsa och inse faktumet: Xbox suger

Den bästa quoten från texten:"Regardless, the Xbox is still a PC at heart, right down to the hard drive and buggy software"

Medlem

Jaha det är skrivet av den där maddox, då är det skit så jag står över...

Lite sent att posta nu anyway, xboxen kom ut för fem år sedan.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Relic:

http://tinyurl.com/ancps

Läsa och inse faktumet: Xbox suger

Den bästa quoten från texten:"Regardless, the Xbox is still a PC at heart, right down to the hard drive and buggy software"

Eum... ser ju ut som en hemsida för elever i särskola...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

känns lite gammalt, dock behöver jag bara säga ordet ninja gaiden så krossas alla argument han har i den där texten så

Medlem

... okej...

funny life being a hater?

den individen hat mot allt och alla visar ju bara hur trångsynt, ego och idiotisk han är - att inte kunna inse en så grundlig sak som att bland oss 6 biljarder människor på jorden så finns det ganska olika intressen, förutsättningar, PRIORITERINGAR och mål/syfte med saker och ting...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

"Its been one full year since the launch of he Xbox..."

Så ja, lite utdaterad text.


signatur

Videomupp

Medlem

Typ jahapp poängen med denna tråd igen var?

vissa gillar xbo, vissa gillar den inte kallas sånt är livet.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Relic:

Den bästa quoten från texten:"Regardless, the Xbox is still a PC at heart, right down to the hard drive and buggy software"

Buggy software? låter som ett SBS fel.
Funkar hur bra som helst. Själv kollar jag mina mail, video snuttar från videogoogle och youtube, lyssnar på radio, kollar TV-Tablåer, spelar mm. mm.

Medlem

spelar mig ingen roll om xboxen är en "PC at heart", den gör sitt jobb. det är ungefär som att säga att min tv är dålig eftersom den är en "monitor at heart".


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Jag köper konsol för att kunna spela vissa spel, that's it. Om sjävla lådan suger eller inte är irrelevant.

Inaktiv
Skrivet av Relic:

http://tinyurl.com/ancps

Läsa och inse faktumet: Xbox suger

Den bästa quoten från texten:"Regardless, the Xbox is still a PC at heart, right down to the hard drive and buggy software"

Återigen gör sig den oskrivna regeln om minst 100 inlägg innan man får starta egna trådar sig relevant.

Gå och ställ dig i ett hörn nu eller gör något annat som är vettigare än att skapa liknande trådar. kthxbye

Medlem

"No Soul"
"Shitty philosophy"
Wtf?

Och eftersom ingen annan sagt det, fel forum.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

känns lite gammalt, dock behöver jag bara säga ordet ninja gaiden så krossas alla argument han har i den där texten så

Så sant, så sant.

Medlem

Tråd flyttad

Inaktiv

Haha. "Varför Xbox och xbox360 suger" är trådrubriken och allt man får är en länk till en väldigt utdaterad hemsida där den första punkten i varför det skulle vara dåligt är "piss-poor design". Någon som iofs kan stämma om hans hemsida är vad han anser är snygg design...

Resten av de väldigt gamla argumenten är riktiga välformulerade meningar såsom "The controller is almost as big as my nuts".

Ja menar, det här bevisar ju raka motsatsen. Om detta är de bästa man kan komma på mot Xboxen så är den ju verkligen bäst.

Medlem

Om den gamla stora kontrollen är nästan lika stor som hans pung tycker jag väldigt synd om den killen.

Medlem
Skrivet av mullins:

Tråd flyttad

Du glömde att låsa den.

Xbox 360 äger, och kommer göra det ännu mer när Gears of War kommer.

Medlem

God damnit vad knäppt han skriver, finns ju så många uppenbara fel så det finns inte.

Citat:

The average Xbox owner attends Microsoft SQL Server release parties, reads books on database theory and hates games like Super Mario because they're too old for "kiddie" games since everyone knows that it's graphics, not game play that makes a great game

GOD


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar