Snyggare än Crysis!!

Medlem
Snyggare än Crysis!!

Kolla in detta, undrar om inte detta nästan e snyggare än Crysis
Jungeln, vattnet, stranden, palmerna, damerna... Aaahhh

http://www.gametrailers.com/player.php?id=14281&type=wmv&pl=g...
se den gärna i Fullscreen då det e HD...

Enjoy.

Ps, måste bara ha detta spel...
:heart:


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Crysis äger det där spelet hårt ...

Inaktiv

Är inte dead or alive ett beat em up spel? Av trailen tycker jag det verker mer som någon form av larry spel

Medlem

volleyboll spel väl?

shit alltså, fan trailern bara fortsatte och fortsatte ju... så här trött på tjejer har jag aldrig varit och kommer säkerligen aldrig att bli igen


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Jee
Medlem

Vääääldigt bra trailer. -_- Man fattar ju verkligen vilket sorts spel det är också.


signatur

Eller inte?

MFC
Medlem

Alltså.. NEJ, Crysis är svårslaget svajjande tuttar och och annat i DoA-Xtreme2 imponerar inte.. fokus ligger på brudarna och deras utseende.. dynamiken finns inte i omgivningen utan i kvinnornas kroppsdelar och det finns ju liksom redan i Crysis (läs: ragdoll).

För övrigt, fyfan va töntig trailer.. ett riktigt japan-spel där fokus ligger på en kroppsfixering och inte spelbarheten.. bleh!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

MFC: du borde nog springa iväg och ta din medicin och ta på dig dina glasögon, du missade precis tolv ton humor...

det är ju bara att skratta åt det, sedan finns det brutalt många spel från Japan som har spelkänsla, äventyr, handling m.m medan 90% av det man ser från USA innehåller tio vapen (i olika utformande beroende på spelserie..), mörka trånga korridorer samt slakt av människor/zombies/aliens/monster...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

MFC
Medlem
Skrivet av omega|werzion:

MFC: du borde nog springa iväg och ta din medicin och ta på dig dina glasögon, du missade precis tolv ton humor...

Du måste ha som mål i livet att kritisera det jag skriver och inte kommentera inläggen?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

JB
Medlem

Oj ett nytt spel med häftig grafik. Ses! Skall kila ut och köpa det senaste graffe kortet som kostar lika mycket som hyran. Skall kolla såå mycket på detta spelet alltså. Det kommer bli såå roligt att titta på den nya grafiken. Vad spelet har för funktioner bryr jag mig inte om. Att det är DX10 är det viktigaste.

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av omega|werzion:

MFC: du borde nog springa iväg och ta din medicin och ta på dig dina glasögon, du missade precis tolv ton humor...

Du måste ha som mål i livet att kritisera det jag skriver och inte kommentera inläggen?

ehmm... nee, det finns inte ens med på min lista över mål att nå i livet...

men okej, jag kan kommentera ditt inlägg (igen):

((skrev en kommentar om ditt inlägg på fyra raden precis under det du citerade...))

Skrivet av MFC:

Alltså.. NEJ, Crysis är svårslaget svajjande tuttar och och annat i DoA-Xtreme2 imponerar inte.. fokus ligger på brudarna och deras utseende.. dynamiken finns inte i omgivningen utan i kvinnornas kroppsdelar och det finns ju liksom redan i Crysis (läs: ragdoll).

För övrigt, fyfan va töntig trailer.. ett riktigt japan-spel där fokus ligger på en kroppsfixering och inte spelbarheten.. bleh!

personligen lägger jag inte stor vikt på grafik, dels för att jag inte har den prioriteten i livet att lägga oändliga summor pengar på att uppgradera min dator minst en gång om året - så om Crysis eller DOA ser snyggast ut spelar mindre roll för mig.

"ett riktigt japan-spel" - återigen, varför döma ett helt lands spelindustri genom ett spel?
hur mycket vikt på handling, karaktärer, äventyr, inlevelse m.m har inte t.ex. Final Fantasy?
medan den största delen av USA's spelindustri fortfarande är i genren "slakta med stora vapen"?

fotnot: jag tyckte det bara var komisk hur arg du verkar genom ditt inlägg på en sån här komisk grej, tror inte någon anser/känner att DOA hotar Crysis, inte ens stöld av reklamtid, inte så att man måste välja mellan att kolla in DOA trailer eller Crysis hehe.

(och nej, jag försvarar varken DOA eller Crysis och kommer mycket troligen inte köpa/spela något av dem)

p.s DOA har funnits ganska länge, detta är ju tredje spelet i serien.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

MFC
Medlem
Skrivet av omega|werzion:

jag tyckte det bara var komisk hur arg du verkar genom ditt inlägg på en sån här komisk grej

låt oss stanna vid att jag inte var eller är arg .. skrev bara vad jag tyckte.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Haha Laxen var det inte du som kalla mig för pervo förut

Medlem

Nu är filmen och sidan som laxen länkade till helt fubar för mig, men i DoA har du ju knappast den "fria" världen som du kommer ha crysis. Om man bara kommer befinna sig i en och samma miljö/plats är det ju bara att fläka på polygoner.

Tråd flyttad.

Medlem

Asså, guud vad fölk tjaffsar... chilla. Och det e inte flickorna ni ska fokusera på, det är miljöerna, stranden, vattnet, junglen osv...

Riktigt najs grafik.

Och Bravo, vad? det har jag inte minne av att jag sagt
Och dessutom var det ju miljöerna jag refererade till, inte flickorna


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Och dessutom var det ju miljöerna jag refererade till, inte flickorna

Visst, Viiiiisst


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Laxen:

Riktigt najs grafik.

Jag räknar och hoppas med att du är oseriös.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Såg väldigt plastigt ut, och pattarna på brudarna guppade som om de vore viktlösa. Buuu åt det.


signatur

<3

Medlem

det är bara en grafik demo för kåta barn inget annat.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

asså hallå, night hawk e du säker? Ni stirrar er blinda på dom plastiga flickorna, jag menar att miljöerna e snygga, typ stranden, jungeln, vattnet och så...

Titta på trailern en gång till utan att titta på tjejerna, se den med andra ögon


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av MFC:

Alltså.. NEJ, Crysis är svårslaget svajjande tuttar och och annat i DoA-Xtreme2 imponerar inte.. fokus ligger på brudarna och deras utseende.. dynamiken finns inte i omgivningen utan i kvinnornas kroppsdelar och det finns ju liksom redan i Crysis (läs: ragdoll).

För övrigt, fyfan va töntig trailer.. ett riktigt japan-spel där fokus ligger på en kroppsfixering och inte spelbarheten.. bleh!

Det är faktiskt sant. Japaner är lite cp ibland
Dock är dead or alive 4 väldigt bra. fast även där äre tits som gäller helt klart. fattar inte japaner.

Inaktiv

Heeeheeee


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av Laxen:

asså hallå, night hawk e du säker? Ni stirrar er blinda på dom plastiga flickorna, jag menar att miljöerna e snygga, typ stranden, jungeln, vattnet och så...

Titta på trailern en gång till utan att titta på tjejerna, se den med andra ögon

Du är en tjej va?

Skrivet av Peppeoll:

Det är faktiskt sant. Japaner är lite cp ibland
Dock är dead or alive 4 väldigt bra. fast även där äre tits som gäller helt klart. fattar inte japaner.

Japaner har alltid haft en vriden syn på kvinnor och deras kroppar. Man märker det ganska väl i tex Neon Genesis Evangelion.

Medlem

Tjej, jag? e du go eller?

Och dessutom så är jappsar ganska coola, lite läskiga dock... men coola


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar