Ridge Racer 6 billigt! nåt o ha?

Inaktiv
Ridge Racer 6 billigt! nåt o ha?

hej! jag funderar lite på ett nytt bilspel till Xbox 360 och såg att Ridge Racer 6 finns att köpa för 279:- på gametronics... Vad tror ni om det? Kan det vara nåt? http://www.gametronics.se/ShowProduct.aspx?prodid=65

Medlem

Har du live kan du ju ladda ner demot och testa. Personligen tycker jag att det är ett av dom sämre, men smaken är ju som baken.

Medlem

Finns väl inget demo på det i sverige vad jag vet, var väl bara utanför Eu som den fanns?

Anyway, gillar du bilspel med någon verklighetsförankring öht, stay away.

Gillar du ridgeracer, tjaa då kan du ju köpa det.. Det är likadant som de tidigare i serien, enda skillnaden är world xplorer mode och boosten. Förutom grafiken dårå..

Själv tycker jag det var riktigt dåligt.
Bilarna går ju som på räls genom kurvorna.. man kan tillochmed göra en 360° åt vänster i en högerkurva och ändå komma i rätt "spår". (tror dom har tagit fysikmodellen från någon suspekt anime...)

Nää mitt tips är givetvis PGR (som du troligen redan har) eller kanske Burnout revenge, det är i alla fall underhållande, även om det kanske inte heller är världens mest realistiska.

Edit: stavfel ftw. (verkar ju iofs vara normen här på FZ numera, men iallafall),


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Spelet är skräp. Köp PGR3, Test Drive Unlimited eller Forza Motorsport 2 (kommer 2006-12-01)


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Zymac:

Finns väl inget demo på det i sverige vad jag vet, var väl bara utanför Eu som den fanns?

Läste fel, det var PGR3 jag tänkte på.

Burnout Revenge är nog det enda bilspel som jag kan rekommendera, har dock bara testat demot än så länge.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Spelet är skräp. Köp PGR3, Test Drive Unlimited eller Forza Motorsport 2 (kommer 2006-12-01)

Håller med.

Youtube-proffs
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Night Hawk:

Spelet är skräp. Köp PGR3, Test Drive Unlimited eller Forza Motorsport 2 (kommer 2006-12-01)

Håller med.


signatur

Calle säger att jag är influencer

1
Skriv svar