xbox live fråga

Medlem
xbox live fråga

Tja!
Tänkte köpa box live 12 månaders gold kort för att kunna lira Pro Evolution Soccer 6 mot lite folk men undrar om det fungerar bra att lira spel över Live?

Jag vet att Pro 6 inte testats över Live än men hur fungerar annars Live går det bra eller är det massa lagg vid spelande?

Jag har mycket bra uppkoppling så inga problem där inte.


signatur

*Io Sono Interista*

Flakmonkey

det är som när du lirar på PC, har du kass lina eller om du lirar mot någon som har kass lina så går det dåligt... men det funkar fint med vanligt ADSL imo... iaf sportspel där det inte är så många spelare

Medlem
Skrivet av Nosnos:

det är som när du lirar på PC, har du kass lina eller om du lirar mot någon som har kass lina så går det dåligt... men det funkar fint med vanligt ADSL imo... iaf sportspel där det inte är så många spelare

Nä ja har 10mbit lina och den fungerar utan några problem så ska nog inte vara några problem där inte


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

vissa xbox spel har problem med lag och andra har mindre lag


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Jag har 100 MBit hemma och har spelat massor med matcher i Pro Evolution Soccer 5 till Xbox över Xbox Live på 360n och det fungerar bra så länge han/hon du spelar mot har skaplig uppkoppling, vilket de flesta verkar ha. Konami har dock gjort det som så att personen som skapar "servern" får vara "host" över första halvlek och därmed få smidigare spelflyt utan lagg, medan spelaren som hoppar in på servern får vara host under andra halvlek. Så om det exempelvis smålaggar lite för dig i första halvlek om du hoppat in på en server, kommer det fungera bättre i andra halvlek.

Medlem

Om du inte har emot att beställa från utlandet har Play.com en bra deal, Xbox Live 12m +1000 LP. Snäppet billigare än i sverige om jag inte räknar fel.

[http://www.play.com/Games/Xbox360/STTS10/3-/860394/XBox_Live_...]

Medlem
Skrivet av Crenshaw:

Om du inte har emot att beställa från utlandet har Play.com en bra deal, Xbox Live 12m +1000 LP. Snäppet billigare än i sverige om jag inte räknar fel.

[http://www.play.com/Games/Xbox360/STTS10/3-/860394/XBox_Live_...]

Men vad kostar frakten om man beställer från Play.com?


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem
Skrivet av Bosanac82:
Skrivet av Crenshaw:

Om du inte har emot att beställa från utlandet har Play.com en bra deal, Xbox Live 12m +1000 LP. Snäppet billigare än i sverige om jag inte räknar fel.

[http://www.play.com/Games/Xbox360/STTS10/3-/860394/XBox_Live_...]

Men vad kostar frakten om man beställer från Play.com?

Högst upp till höger på sidan står det "Free delivery on everything". Antar att det betyder att det är fraktfritt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

play.com skickar fraktfritt inom EU tror jag (Sverige iaf och det är väl intressantast).

Inaktiv

har en annan fråga då angående "marketplace" tänkte jag skulle tanka ner ett demo häromdagen "tomb raider legend" för att se om de är nån skillnad från pc... iaf så fanns inte demot att ladda ner, men enligt xbox.com ska de finnas. så självklart dubbelkollar jag med en kompis och han säger att han har de i sin lista, och de visar sig att de är inte bara de demot som fattas utan flera, han hade ca 10-15 fler i sin lista, har inte kollat om de är nått mer i marketplace som skiljer oss åt men iaf gör antalet demoversioner de.
Så! va beror detta på!?

Medlem

Det ska finnas där.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

du kanske kollar i fel sektion.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

nej jag kollar inte i fel sektion, de ska finnas runt 48 demos, har bara 36 st

1
Skriv svar