OMG Splinter Cell DA MP demo ute nu på Market Place

Medlem
OMG Splinter Cell DA MP demo ute nu på Market Place

700MB bara..

Medlem

Coolers.


signatur
Youtube-proffs

var de nått bra?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Typiskt att det kommer just den helgen som jag arbetar natt. Borde ha tagit med mig lådan till jobbet..

Medlem

Njae, tycker det var sådär. Versus var ju i FPS och Co-op var ganska förvirrande och kändes halvdant. I och för sig så är ju SP ett singleplayer-spel.


signatur
Medlem

Spy = TPS

Merc = FPS

tyckte att MP delen i DB är bättre än CT

hoppas att SP blir väldigt kul


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Spy = TPS

Merc = FPS

tyckte att MP delen i DB är bättre än CT

hoppas att SP blir väldigt kul

haha, du bah "jag förkortar allt. mitt liv är också förkortat!" hhAHA.
lite mycket förkortningar

har inget 360 ÄN men skaffar i veckan, och då ska ja ladda ner demot och se om de är nåt att ha elelr om de är skit

Inaktiv

Tycker det är skitkul! Ska definitivt köpa det när de släpps.

En fråga bara. Är det någon annan som har problem när man ska joina? Mitt demo "hänger" sig när det står Joining a session. Händer varannan gång, riktigt störigt.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av eDy:

Tycker det är skitkul! Ska definitivt köpa det när de släpps.

En fråga bara. Är det någon annan som har problem när man ska joina? Mitt demo "hänger" sig när det står Joining a session. Händer varannan gång, riktigt störigt.

jo det händer nästan alla som har demon. Tror det är nån kod bug. Har knappt kunnat kört idag tack vare den.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Nae inte jag heller. Verkligen frustrerande! =/


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Tyckte det var ganska kul, men spionerna vann varenda runda, så jag vet inte om det behövs något slags poängsystem som tar hänsyn eller om det bara är den banan som är helt off.
Sedan tar det ju ett tag att vänja sig vid kartorna, så man vet var spionerna kan komma in o s v. så det kanske blir bra till slut. Det var ganska spännande, men känns inte som något man spenderar jättemyckte tid med.

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Tyckte det var ganska kul, men spionerna vann varenda runda, så jag vet inte om det behövs något slags poängsystem som tar hänsyn eller om det bara är den banan som är helt off.
Sedan tar det ju ett tag att vänja sig vid kartorna, så man vet var spionerna kan komma in o s v. så det kanske blir bra till slut. Det var ganska spännande, men känns inte som något man spenderar jättemyckte tid med.

Det räcker ju med 1% för att spionerna "ska vinna". Det är väl poängen som räknas? Får man tillräckligt får man guldmedalj, vet inte om det är svårt, fick det första gången.

Medlem
Skrivet av Crenshaw:
Skrivet av Karmalicious:

Tyckte det var ganska kul, men spionerna vann varenda runda, så jag vet inte om det behövs något slags poängsystem som tar hänsyn eller om det bara är den banan som är helt off.
Sedan tar det ju ett tag att vänja sig vid kartorna, så man vet var spionerna kan komma in o s v. så det kanske blir bra till slut. Det var ganska spännande, men känns inte som något man spenderar jättemyckte tid med.

Det räcker ju med 1% för att spionerna "ska vinna". Det är väl poängen som räknas? Får man tillräckligt får man guldmedalj, vet inte om det är svårt, fick det första gången.

Förstår inte alls vad du menar. Jag kanske har missat något helt ang vinsterna. Jag menar att man hackar två terminaler och tar sig till spawnområdet.

Medlem
Skrivet av Karmalicious:
Skrivet av Crenshaw:
Skrivet av Karmalicious:

Tyckte det var ganska kul, men spionerna vann varenda runda, så jag vet inte om det behövs något slags poängsystem som tar hänsyn eller om det bara är den banan som är helt off.
Sedan tar det ju ett tag att vänja sig vid kartorna, så man vet var spionerna kan komma in o s v. så det kanske blir bra till slut. Det var ganska spännande, men känns inte som något man spenderar jättemyckte tid med.

Det räcker ju med 1% för att spionerna "ska vinna". Det är väl poängen som räknas? Får man tillräckligt får man guldmedalj, vet inte om det är svårt, fick det första gången.

Förstår inte alls vad du menar. Jag kanske har missat något helt ang vinsterna. Jag menar att man hackar två terminaler och tar sig till spawnområdet.

han kanske körde coop


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

han kanske körde coop

Jo, det var det enda som jag testade pga buggen.

Något ord om när SP demot kommer?

Medlem

enligt deras hemsida så är det någon gång under veckan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar