NFS: Carbon Demo uppe på marketplace

Medlem
NFS: Carbon Demo uppe på marketplace

1.06GB

Inaktiv

YES!!! Kom precis hem med tåget, jävlar va gött.
bra tips!

Medlem

Äntligen, ska bli skönt och se om det är något att ha.

Medlem

någon som har testat? Funkar det med 50hz eller måste man använda 60Hz?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Heh, får man se hur det här blir.


signatur
Medlem
Skrivet av Night Hawk:

någon som har testat? Funkar det med 50hz eller måste man använda 60Hz?

Enligt Webhallen så ska det gå bra med 50hz.

Tycker spelet var sådär, dålig fps på vissa ställen, hoppas dom kommer att fixa det i fullversionen. Grafiken i övrigt imponerade inte så värst, vilket inte var någon överraskning, annars var det väl helt ok.

Och Emmanuelle Vaugier är ju ganska trevlig.

Medlem

Wow.. ska tanka på en gång. w00t


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Crenshaw:
Skrivet av Night Hawk:

någon som har testat? Funkar det med 50hz eller måste man använda 60Hz?

Enligt Webhallen så ska det gå bra med 50hz.

Tycker spelet var sådär, dålig fps på vissa ställen, hoppas dom kommer att fixa det i fullversionen. Grafiken i övrigt imponerade inte så värst, vilket inte var någon överraskning, annars var det väl helt ok.

Och Emmanuelle Vaugier är ju ganska trevlig.

Håller faktiskt med, förstod inte det med "Crewn" heller, vad är det meningen att de skall göra?

Sedan tycker jag att tjejen som Poserade för Most Wanted var mkt trevligare


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

nog hade jag också trott att de skulle fått till det fräshare.
varför var det en nattbana de också valt att man ska köra..var bara natt natt och natt... är det för att dölja grafiken ännu mer.

gillade sista banan, då det är lite "story" i loppet. hade gärna sett hela spelet i form av race där det är lite film emellanåt med delmoment att klara av osv.

2/5 får det av mig. sorry EA, men det var 1 steg frammåt och 2 steg bakåt.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Håller faktiskt med, förstod inte det med "Crewn" heller, vad är det meningen att de skall göra?

Sedan tycker jag att tjejen som Poserade för Most Wanted var mkt trevligare

EA ville väl ha mer "team-känsla" eller något. Var mer irriterande än användbart.

Och Josie Maran var nog bättre, men omväxling förnöjer eller något sådant. Undra vem det blir i nästa spel...

Medlem

Hm. Får tanka imorgon. Hade inte tid idag ^^


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Nä usch å fy nu börjar man verkligen undra hur fan EA tänker när dom släpper nya spel..

Detta är ju precis en exakt underground kopia.. hålla på å fjolla sig å man ska dominera i en hel stad osv.. samtidigt som man lyssnar på RAP musik.

Fan kan dom inte gå tillbaka i tiden när NFS var som hetas med hot pursuit det var tider men nej vi ska få ännu ett mörkt spel.

Inaktiv

Nae, jag har inte äns orkat bry mig om att ladda ner det idag... Tilltalar mig inte överhuvudtaget. Underground var coolt för de var nytt. Men nu börjar de bara bli tjatigt...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Är det bara jag som gillade spelet?


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

blir väl att tanka det oxå då
nu när man är nybliven 360 ägare..

Youtube-proffs

Jag saknar tiderna där bilerna skadades och man behövde köpa nya delar och sånt. DET ÄR Need for speed i mina ögon. När EA kom in i leken (eller har dom vart inne hela tiden?) så blev det bara Need For Cash.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jävlar vad uselt det var. Blureffekten som tog över helt vid 90 (fast det känns som 40) förstör allt vad miljö är.

Medlem

bittert...

'nuff said.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Bosanac82:

Är det bara jag som gillade spelet?

Jag gillade det. ^^


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Herrejösses så dåligt det var.
Jag blev riktigt förvånad över hur dåligt det var, och jag som brukar gilla EA´s titlar.
Rätt så imponerande hur man kan dra ner en från början bra spelserie i botten.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Har spelat demot en hel del nu. NFS: Carbon ligger högst upp på VILL-HA listan. ^^

edit* svenskan


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Jag tyckte inte demot var så bra, men man kan ju inte döma ut hela spelet pågrund av det.

Medlem

Jo, demos kan bara tas emot på två sätt. Antingen förklarar man det vara GOTY eller så sågar man det helt. Så e det.

Inaktiv

Hmm jag har inte testat men det tilltalar mig inte så mycket. Första Need for Speed Underground var jävligt bra men sedan har det bara blivit "sådär" med NFS-serien.

1
Skriv svar