Kingdom Under Fire: Circle of Doom

Medlem
Kingdom Under Fire: Circle of Doom

Sökte efter ett RPG spel till X360 och det verkar vara ett bra på G nu. Vad tycker ni? Jag tycker att det verkar vara väldigt intressant.

http://xbox360.ign.com/articles/736/736417p1.html


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Snyggt, men jag vill nog ha ett riktigt rollspel, det finns ju redan N3.

Medlem
Skrivet av Crenshaw:

Snyggt, men jag vill nog ha ett riktigt rollspel, det finns ju redan N3.

Väldigt tröttsamt och enformigt spel faktiskt.


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem
Skrivet av Bosanac82:
Skrivet av Crenshaw:

Snyggt, men jag vill nog ha ett riktigt rollspel, det finns ju redan N3.

Väldigt tröttsamt och enformigt spel faktiskt.

Det kan jag hålla med om, men ibland är det skönt med sådana spel.

Medlem

Hoppas i alla fall att
Kingdom Under Fire: Circle of Doom är något att ha. Blev inte så mycket klokare på deras Trailer. Återstår att se.


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Det RPG som jag tycker ser absolut mest intressant ut är Mass Effect. BioWare har aldrig gjort mig besviken och jag räknar inte med att de gör det den här gången heller. Efter Mass Effect hamnar nog Lost Odyssey på listan över intressant RPG. Älskar det de har visat från båda spelen men Mass Effect verkar snäppet mer intressant. Brukar vanligtvist inte spela JRPG men Lost Odyssey ser oerhört bra ut. Det är bara att vänta och se.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Det RPG som jag tycker ser absolut mest intressant ut är Mass Effect. BioWare har aldrig gjort mig besviken och jag räknar inte med att de gör det den här gången heller. Efter Mass Effect hamnar nog Lost Odyssey på listan över intressant RPG. Älskar det de har visat från båda spelen men Mass Effect verkar snäppet mer intressant. Brukar vanligtvist inte spela JRPG men Lost Odyssey ser oerhört bra ut. Det är bara att vänta och se.

Mass Effect verkar vara ett massivt spel men inget jag är intresserad utav. "space" spel är inget för mig.

Lost Odyssey ser dock intressant ut


signatur

*Io Sono Interista*

Inaktiv

Blue Dragon, Mass Effect och Lost Odyssey imopnerar mest! Kommer dock förboka Mass Effect eftersom Bioware aldrig har misslyckats och kommer säkerligen inte göra det nu heller.

Sen ser det ju sjukt bra ut också


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Blir intressant att se vilket som blir populärast av dom tre. Trailern till Mass Effect föll jag pladask för, medans Lost Odyssey var väl sådär. Blue Dragon är inget som lockar, gillar inte den grafiska stilen. Är väl lite ytlig...

Inaktiv
Skrivet av Crenshaw:

Blir intressant att se vilket som blir populärast av dom tre. Trailern till Mass Effect föll jag pladask för, medans Lost Odyssey var väl sådär. Blue Dragon är inget som lockar, gillar inte den grafiska stilen. Är väl lite ytlig...

Kan hålla med om de grafiska med Blue Dragon, tror endå det blir ett kanon RPG. Jag menar man kan ju lira FF7 hur många ggr som helst <3


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

För att återvända till Topicen - vad tycker ni om Kingdom Under Fire: Circle of Doom?


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Gillade miljöerna, såg helt ok ut. Spindlarna såg helskumma ut, deras animationer var för ryckiga. Coolt att dom kunde klättra dock.
Saknar swoosh-effekten från NNN (när man svingar sitt vapen), och armborstet (?) såg väldigt ineffektivt ut.
Tycker dock att grafiken kunde imponera lite mer, det är ju ändå ett next-gen spel...

Tycker också lite synd om fansen till orginalet.

Inaktiv

Har inte tilltalat mig speciellt mycket, får vänta och se om de har mer att komma med.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av eDy:

Har inte tilltalat mig speciellt mycket, får vänta och se om de har mer att komma med.

Håller me men jag tror att trailern de visat upp är i "tidig utvecklingsstadie" av spelet. Trailern var väldigt dålig och visade inte så mycket spännande saker.

Dock så tror jag att det kommer se bättre ut och jag kommer testa spelet.


signatur

*Io Sono Interista*

1
Skriv svar