Nya tillbehör i höst

Inaktiv
Nya tillbehör i höst

Vilka av er kommer att köpa den nya Vision cam och HD-DVD spelaren som släpps i mitten av november?

De hade varit kul med camen, äger dock ingen HD-tv så känns det lite onödigt med dvd spelaren.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Står nog över båda delarna. Att kunna se varandra när man spelar känns lite meningslöst. Kanske Texas Hold'em undantaget, då man måste hålla en bra pokermask. Annars så är det nog lika roligt som webcams och videotelefoner. Kul i början, men sen hamnar prylen/funktionen på hyllan.

Vore ju roligt att ha sitt eget plyte som avatar i Live, fast då ser jag hellre att man helt enkelt kan importera en bild man tagit med en digitalkamera via ett USB-minne eller liknande.

Sen den där HD-DVD mackapären. Visst kan jag visa högdefinition, men jag är inte särskilt intresserad i dagsläget eller den omedelbara framtiden. Äger ju inte ens en DVD-spelare, och har aldrig gjort det.

Fast det är ju bara mina (negativa) åsikter. Hoppas ni andra får lite mer glädje ut ur det än jag skulle få

Inaktiv

intresserad av båda. bara M$ trycker på speltillverkarna att lägga in stöd för cam. jag har alltid viljat kunna lira diverse spel och kunna se den jag lirat mot. detta gäller enbart spela mot polare. har ingen våt dröm av att titta på ett finnigt fläskmonster från USA när man spelar. HD-DVD spelaren är också intressant tycker jag. Vill veta hur den ser ut innan man vet ifall det är en smart lösning. Är den stor =
-"Skräddaren säger Nej!"

Inaktiv

Jo nog är det intressant med nya prylar. Men precis som du säger vill jag ha lite fler spel till Vision cam. Känns lite halvt att punga ut med stålar för att byta personlig bild och något vidare fan av poker är jag inte heller. Skulle dock vara kul att se sina polare man lirat 1år tillsammans med om man haft några sådana


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Kommer inte köpa någon av dem. Vision Cam känns helt onödig. Jag har aldigt använt en webbkamera till PC så jag ser absolut ingen anledning att använda en till 360 heller.

Jag använder min 360 tillsammans med min PC-monitor så jag kommer inte ha någon använding av HD DVD-spelaren. Tittar på alla min DVD-filmer på min vanliga TV och eftersom HD DVD-spelaren endast ska var till för filmer ser jag absolut ingen mening med att köpa den.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Kommer inte heller köpa något av dessa. Känns onödigt.


signatur
Inaktiv

Kanske eventuellt HD-DVD men får se när den kommer ut hur den serut osv

Youtube-proffs

HD DVD Maybe. Fast cammen, njaaa. Räcker med att man kan höra någon whina när jag whoops their asses ^^


signatur

Calle säger att jag är influencer

1
Skriv svar