XBox 360 Premium Bundle

Medlem
XBox 360 Premium Bundle

Tänkte nyss beställa en 360 av Netshop.se, där den kostade runt 3100:-. Såg då att dom höjt priset (under helgen) till 3661:-! Vet inte om det var veckans erbjudande eller bara ett litet misstag, men riktigt sur blir man iaf.

Såg att MS släppt ett nytt paket i england, Premium tillsammans med en extra handkontroll och spelet PGR3. Orkar man vänta tills det kommer till sverige, om det nu någonsim gör det, eller ska man beställa det från utlandet?

Medlem

Köp det på Netshop och köp till PGR3. Kostar ungefär som paketet i England du länkade till.

Medlem

Jo, men det var den där extra handkontrollen jag var ute efter, en sådan kostar ju trots allt 500 spänn.

Medlem

Om du vill spara på pengarna så kan du ju alltid köpa second hand kontroller http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=646


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ah, missade delen med extra HK.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Om du vill spara på pengarna så kan du ju alltid köpa second hand kontroller http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=646

Kan ha fel, men den ser ganska ny ut, och det står inte någon annat i produktbeskrivingen. Synd att den inte var trådlös.

Om man skulle ta och beställa den från Play.com istället? Någon annan som köpt sin konsoll från utlandet?

Medlem

Jo, det där är ju ny, men tror "second hand" ska vara "tredje part", alltså tillverkad av någon annan än Microsoft

Men om du spelar mycket så tror jag ändå det lönar sig i längden att betala lite extra för originalkontrollen. Har köpt ett antal Joytechkontroller i mitt liv, och de har alltid gått sönder efter ett tags användande, trots att originalprodukten levt vidare utan problem.

Medlem

Platinum finns också hos Play-Asia för 2900, det borde vara dags att sänka priset här i sverige också...

När vi ändå är inne på att beställa från utlandet, Play-Asia har en behändig lista över dom spel som funkar på Pal-versionen. Dom hade bl.a FarCry IP och Prey för 300 spänn.

Medlem
Skrivet av Crenshaw:

Platinum finns också hos Play-Asia för 2900, det borde vara dags att sänka priset här i sverige också...

När vi ändå är inne på att beställa från utlandet, Play-Asia har en behändig lista över dom spel som funkar på Pal-versionen. Dom hade bl.a FarCry IP och Prey för 300 spänn.

Jag beställde Saints Row för 321kr från Play Asia för ungefär 2 veckor sedan, dock tog det slut i lagret prescis när jag beställde. De sa att de skulle få in nya den 3:e oktober men jag fick ett mail idag där de stod att de hade skickat iväg det. De har inte dragit något från kontot än så jag får se hur lång tid det tar.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Beställde från Dvd.co.uk, kostade 4.299. Insåg jag hellre köper det i butik och försöker pruta lite på priset. Tur att det var lätt att avbeställa...

Medlem

alltid bäst att köpa konsolen i svenskbutik om man ska börja bråka med garantier osv.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar