Just Cause eller Dead Rising?

Youtube-proffs
Just Cause eller Dead Rising?

Hello mina kära damer unt Hert.

Har ett problem, pengarproblem.

Jag har inte råd med 2 spel denna månaden, KANSKE om jag lägger manken till och sparar på annat men jag har fått en oanad utgift som kosta mig tusen kronor ungefär.

Så jag måste fråga er, vilket spel skall jag köpa?

Dead Rising (jag har längtat oo så mycket efter market o slakta zombies) eller just cause (green green grass, of home, and palms and shiet ^^)

Vilket är ett säkert val i denna fråga? TACK för svar!

Jag har inget eget omdöme så ni får välja åt mig helt enkelt


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Du ska ta Dead Rising, det finns mer buggar i fullversionen av Just Cause en vad det fanns i demot, en av dom är t.ex. om man kör jätte snabbt så åker man igenom andra fordon. :/


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

doh, dubbel post >_<


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Just cause är verkligen medelmåttigt. Allt är ok, men verkligen inte mer. Inget känns sådär super, möjligtvis miljön stundvis, men i övrigt är det verkligen inget speciellt, och jag tvekar på att någon spelar det under någon längre tid.

Dead Rising kan vara frukansvärt frustrerande, och repetetivt stundvis, men det är helt klart ett mer välgjort spel.

Youtube-proffs

Grabbar grabbar grabbar. Tack en än gång. Ser ut som det blir dead rising. Känner mig lite dum för att jag tveka mot det. Förlåt DR

Boomer, berätta om du finner mer buggar!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Ok, fast.. jag har inte spelet, en polare har det.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Youtube-proffs

Gosh va du va lömsk då

Men va skumma buggar, ska ju inte vara så. Fan Avalanche, ni som skulle slå ett slag för Sverige i spelfronten nu..


signatur

Calle säger att jag är influencer

1
Skriv svar