Diablo liknande spel?

Medlem
Diablo liknande spel?

Tja!
Finns det något Diablo eller Warcraft liknande spel till Xbox 360?


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Diablo eller Warcraft? Tror att det nyss har kommit ett RPG spel, och så finns det ju BFME2.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

aaa Enchanted Arms har kommit ut men det är tottalt värdelöst spel.

Du menar Battle for Middle Earth 2? Är det nått att ha?


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Jao jag menar det, men har inte testat det. Avskyr sagan om ringen >_<


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Flakmonkey
Skrivet av Bosanac82:

Du menar Battle for Middle Earth 2? Är det nått att ha?

http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1353

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Bosanac82:

Du menar Battle for Middle Earth 2? Är det nått att ha?

http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1353

Verkar inte vara något för mig.

Sitter dock å funderar på Oblivion. hm...


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Ja Oblivion. Har spelat det en del, var kul i början när allt var nytt, sen så blev det jätte jätte tråkigt. :/


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Ja Oblivion. Har spelat det en del, var kul i början när allt var nytt, sen så blev det jätte jätte tråkigt. :/

Va var det som va tråkigt då?


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Jo, men allt känndes så, stelt. Göra samma saker om och om igen. Stänga den Oblivion Gaten och sen den och den och den och den och den och den... och så vidare, och storyn var inget vidare heller tycker jag, har inte änns kört klart spelet. >_<


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Stänga gates är det tråkigaste i Oblivion. Det är dock inte så många man behöver stänga för att klara spelet.

Inaktiv

Samma här boomer. Även fast Oblivion och dess föregångare verkar vara spel för mig så lyckades heller inte jag fastna. Tappade intresset rätt fort tyvärr medans andra avgudar det.

Medlem
Skrivet av RoGGe:

Samma här boomer. Även fast Oblivion och dess föregångare verkar vara spel för mig så lyckades heller inte jag fastna. Tappade intresset rätt fort tyvärr medans andra avgudar det.

hm.... inte kul


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Jag gillade oblivion för dess frihet. Du behöver ju inte följa storylinen ett dugg om du inte känner för det vilket i sin tur betyder att man inte behöver stänga några tråkiga oblivion gates

En av dom roligaste sakerna var att bryta sig in hos folk på nätterna och stjäla allt dom hade

Medlem

Oblivion är ett fantastiskt spel tycker jag, har spelat över hundra timmar ändå har jag inte spelat igenom mainquesten än :), fast nu lirar jag inte det förtillfället.


signatur

<3

Medlem

Oblivion är ett kanonspel. Dock kan det bli lite stelt emellan åt. Jag var helt inne i det ända tills jag stötte på buggen på "Cheydinhal Recommendation"-questet för Mages Guild. Väntade på att de skulle släppa patchen som skulle fixa problemet. Väntade, väntade, väntade och till slut släpptes den! Åh, vad glad jag var. Tankade ner den (kör på 360) och startade spelet i hopp om att det skulle lösa problemet men icke sa nicke. Ingen skillnad. Patchen löste tydligen endast buggen om inte redan hade stött på den. Har inte spelat på över 3 månader nu. Om jag bara hade orken skulle jag starta en ny karaktär men det är så mycket annat som behövs göras så det kommer nog inte hända på ett tag.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Aaah, jag måste ju bara också säga att jag gillar Oblivion riktigt mycket med häää!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Om vi stannar till ämnet, några tipps på Doablo liknande spel? Något som kanske kommer snart?


signatur

*Io Sono Interista*

1
Skriv svar