Medlem
Köpa Xbox 360

Hejsan allesammans. Nu när min föregående tråd är relativt bra svarad på så tänker jag göra en ny liten tråd om Xbox 360.
Jag har tänkt ett tag och har nu bestämt mig för att köpa en 360. Om jag bara skall spela ett spel på den (eller 2 ) så undrar jag, vad tycker ni jag skall köpa för version ? Premium eller Core ? Det finns väl ingen anledning till premium om jag skall bara köra ett spel ?

Medlem

Öhm..? Va? Core får du ingen hårddisk med vilket innebär att du inte kan spara, du får en kontroll med sladd i core, i premium får du wireless och massa andra grejer. Så för i helvete köp premium!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Det är premium som gäller. När du väl har xbox360 så kommer det bli så att du förr eller senare kör andra spel... det slutar aldrig bara på 1 eller 2 spel


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

haha ok då äre premium som gäller !

Medlem

Varför ens köpa om du har bestämt dig för att spela max 2 spel? Jag skulle absolut inte slänga ut ~4000kr om jag hade bestämt mig för att spela 2 spel. Vänta tills den har gått ner ännu mer i pris, även om du får vänta i något/några år.

Jag köpte mitt GameCube på rea för ~800kr, mest för att jag var jävligt sugen på att spela Zelda: The Wind Waker. Även om GameCuben bara kostade runt ~2000kr när den släppts skulle jag aldrig ha köpt den bara för att spela 1 spel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Du lär troligtvis fastna och köpa mer än två spel, går aldrig att förutsäga hur mycket man ska spela i förväg


signatur
Youtube-proffs
Skrivet av Gullefjun:

Du lär troligtvis fastna och köpa mer än två spel, går aldrig att förutsäga hur mycket man ska spela i förväg

Jag köpte en FET dator enbart för att sitta på FZ och spela ett spel. Jag har inte bestämt mig vilket än.

Är jag beng?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Beror lite på hur mycket pengar man har att röra sig med, tycker jag. Har man råd så är det ju inte dumt alls att köpa en konsol bara för att spela ett spel. Sen är det ju såklart inte upp till mig att förklara någon dum, men jag hade nog inte köpt en dator, eller en 360 bara för att spela ett spel.

Angående Oblivion så spelar jag det helst på en PC. Min PC-uppgradering för att kunna spela det på vackraste inställningarna kostade mer än en 360 premium + spelet, fast då har jag också användning för uppgraderingen i ett flertal andra spel, samt program som jag använder.

Man får sätta allt i perspektiv helt enkelt..

Medlem

Jag har råd med ett xbox 360 och jag tänker också bara köpa det för att spela ett eller 2 spel på den. Spelet jag tänker spela är oblivion och ghost recon (kanske). Och med tanke på hur många timmar oblivions speltid ligger på så kommer det nog dröja ett tag innan ett nytt spel blir investerat. Sen äre kanske så att jag köper något nytt spel efter jag spelat oblivion. Men det lär inte gå på en vecka, inte ens månader, eftersom jag vet hur bra det spelet är.

Medlem

Kanske har extragrejerna blivit billigare också när/om det väl är dags för dig att köpa dem. Jag känner ingen som. Hoppas du blir nöjd, hur du än väljer att göra .)

Medlem

Jag har tänkt lite och känner att jag kommer köpa mer spel till konsolen. Jag menar de finns ju självklara titlar som t. ex Ghost recon 3, Gears of war, oblivion, assassins creed (ps3 också) och många fler sen är dosorna skönare till det än till ps3 (som jag tidigare tänkte på att köpa)

Inaktiv

Det ÄR faktist ett ganska stort plus.
Kontrollerna är riktigt bra utformade, lätt de bästa som funnits.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Premium ska du ha
o ja, dosorna är dom skönaste hittils ..


signatur

To be the man you gotta beat the man!

Medlem

haha ja, de är väldigt snygga också

1
Skriv svar