Horisontellt eller Vertikalt?

Youtube-proffs
Horisontellt eller Vertikalt?

Tänkte se hur många som har sin Xbox på mage eller benen? TELL ME!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Vet inte riktigt har haft den "på mage" sen december, och "på benen" i se så där 1 månad.. >_<


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Flakmonkey

känns säkrare att ha den på mage... den verkar mer ostadig om den ska stå på benen ^^

Medlem

Just nu står den på benen, men känns lite osäkert.


signatur
Youtube-proffs

Tycker att ja har hört om hur dåligt den repar skivorna om den står på benen, därför jag inte har min så vet inte hur ni har det!

Har ni föressten något skal?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Ställde den just på magen igen, så slipper jag vara orolig. Ganska löjligt att man ska behöva göra så med en maskin för 4,5 tusen.


signatur
Medlem

Har haft den liggandes sen jag köpte den. Får inte plats i tvbänken annars. Vore sjysst med en ny faceplate, lite trött på den vita

Medlem

Min ligger ner. Jag skulle aldrig drömma om att ha den ståendes och det gäller även CD/DVD spelare i allmänhet. Det känns fel helt enkelt. Sen har man ju läst rykten att det är större risk att Xboxen repar skivorna om den står upp så det känns onödigt att ta risken.

Medlem

Den har inte förstört mina skivor än. ^^


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Jag har också min stående... får inte plats annars


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Stående första dagen, men flyttade den dagen därefter och lade den då ner för att ställa den ovanpå stereon. Vet inte om det är placeringen eller inte, men det känns som den låter mindre när den ligger ner.

Medlem

Min ligger så fint ned. Ser så fin ut där den ligger. Ligger, ligger, ligger. Ligger gör den. Min ligger ned.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ligger ner nu. Provat att ha den stående men luftinsuget från sidan som hamnar mot marken blir lidande och boxen blir klart varmare, så det blir till att ligga ner. Har custom kylning på den nu också iof.

Medlem

Hade min ståendes i c:a 2 månader, det va så att Oblivion frös och hämgde sig rätt så ofta ståendes, men nu har det klarat sig skitbra liggandes...har haft de så nu i kanske 1 månad, har tänkt att fortsätta med det me !


signatur

To be the man you gotta beat the man!

Medlem

ligganes då är jag 100% säker att inte skivan eller nåt kan få en stöt.

1
Skriv svar