Perfect dark zero : åsikter?

Inaktiv
Perfect dark zero : åsikter?

Så här med facit i hand skulle det vara intressant att se vad ni nadra tycker om det som var ett av 360:s största flaggspel?

Själv inhandkade jag det ganska snart, och har nu ägt det ett tag. Och jag måste säga: det enda som kommer undan med godkänt i det spelet är grafiken. Storyn, AIn och den sega styrningen är bara några exempel på det som jag inte gillar.

Här har ni en som ska byta in PDZ och köpa nåt annat, mycket mer prisvärt.:)

Youtube-proffs

Grafiken är ju kass om du jämför med andra spel som har kommit\skall komma till X360. Jag tyckte det va helt okey, men nu.. Nej tack.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

lite sent att klaga på spelet nu. Det har väl varit ute i ett år


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Spelet var en stor besvikelse. Älskade första till N64


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

evh
Medlem

jo PD till N64 var ett riktigt skönt lir. Om det nu blir ett 360 lär jag inte köpa PDZ då det inte verkar vara någon större höjdare. :\


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

Det.. finns redan ute.. var release titel med 360n om jag inte minns fel.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

evh
Medlem
Skrivet av Boomer:

Det.. finns redan ute.. var release titel med 360n om jag inte minns fel.

Syftar på konsollen xbox 360. Har funderat på att införskaffa ett och om jag nu gör de så lär jag inte köpa PDZ


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

Aha, tänker lite trögt idag ^^


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Köpte PDZ när det kom men efter kört 3-4 banor kom jag fram till att spelet sög fett så jag bytte bort det. Testade dock inte MP.

Medlem

Testade Demon ett tag, blev inte imponerad.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

När jag köppte 360 så fick jag välja mellan 3 spel. Ja å polaren valde detta spel för att man kunde lira 2st samtidigt. Vi är inte imponerade av spelet och jag måste säga att det märkt att spelet släpptes i början av 360 releasen. Grafiken är inte bra (men OK), menyerna är tottalt värdelösa mm mm

Vi lirar spelet fortfarande i väntan på Pro Evolution Soccer 6


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Skitspel! Fruktansvärt segt och gungig styrning. Värdelös story också!!!

Tummen ner!!!

Inaktiv

Helt klart en stor besvikelse, väldigt medelmåttigt spel. Rare lyckades med allt annat förutom att leva upp till förväntningarna efter det tidigare spelet i serien.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

spelet går att få tag till en väldigt billig penning har jag sett, kanske är värt 200kr ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Flakmonkey

har du någon att lira det i coop med så är det imo lugnt värt det

Medlem

200kr kan det vara värt om du verkligen gillar Co-op. Det är dock inte alls ett särskilt bra Co-op. Doom2 är ungefär lika bra. Precis i början så finns det några roliga saker, men sedan är det precis som de blev rushade och inte hade tid att göra något roligare med det. Halo 1/2 känns roligare att köra Co-op.

1
Skriv svar